Skip to main content

.

Gisteren (7-2-2017) mijn nieuwe simkaart ontvangen voor gebruik in nieuwe telefoon. Natuurlijk meteen geactiveerd, maar er gebeurde niets (meer dan half uur niet). Dus nogmaals getracht te activeren, kreeg foutmelding 2.1 en bij proberen aan te melden op forum voor het stellen van een vraag bleek heel Simyo niet meer bereikbaar.

Graag wil ik nu eindelijke (ook nog 3 dagen wachten i.v.m. toesturen) gebruik maken van mijn nieuwe telefoon én SIM-kaart; kunnen jullie helpen?
Ja bel even met de klantenservice. Er zijn, blijkbaar nog steeds, wat problemen met het activeren van nieuwe / vervangende simkaarten via de MijnSimyo pagina.



Hier op het forum kan het een dag duren alvorens een moderator reageert.



https://www.simyo.nl/klantenservice

Zie helemaal onderaan de pagina van de link.
Dankje Ray, al gedaan maar daar tref ik hetzelfde 'wazige' verhaal aan; en ze 'hopen' dat het vandaag nog lukt. Ik vind dit - eerlijk gezegd - onbegrijpelijk omdat ik dezelfde problemen al langer nu lees hier op het forum....
Dit vind ik erg vervelend om te lezen. Van het weekend om de zelfde reden iemand verwezen naar de telefonische klantenservice. En die werd wel geholpen. Ik hoop dat iemand van het social team, een moderator, dit snel oppakt voor je.



https://forum.simyo.nl/simkaart-86/activeren-mijn-nieuwe-simkaart-lukt-niet-gaat-mis-37292/index1.html#post154843
Hoi Thea1971,



Welkom op 't forum :)



Wat vervelend dat je jouw simkaart niet helemaal goed kon activeren. Ik zag dat je onlangs al contact had gehad via Facebook met een collega van mij en dat het nu helemaal opgelost is. Klopt dat?



@Ray bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
Hoi Caspar, bedankt voor je reactie!

Ondertussen is het inderdaad gelukkig opgelost, ook Ray bedankt voor je hulp!
Hoi Thea1971,



Ik ben blij om te horen dat je simkaart inmiddels werkt!



Als je andere vragen hebt, dan kun je gerust een nieuwe topic openen.



Alvast een ontzettende fijne dag toegewenst. :D



Groetjes,

Asma

Reageer