Skip to main content

.

ik ben klant van simyo nooit geen problemen.....maar nu wel en hoelang gaat dat duren ??

ik baal er flink van.

heb maar even een kaartje bij kruitvat gehaald voor zolang. ben ik voor de belangrijkste personen werkgever bereikbaar.
Je oude simkaart werkt nog zolang die nieuwe nog niet is geactiveerd.



Je reageert overigens in meerdere topics, maakt het nogal onoverzichtelijk.



Morgen bellen met de klantenservice, is het zo geregeld.
Hoi Stroppech,



Welkom op 't forum :)



Wat vervelend dat jij jouw vervangende simkaart niet kon activeren.



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je Ray zn advies al hebt opgevolgd! Je hebt contact gehad met onze klantenservice en je simkaart is nu geactiveerd. Klopt dat? Zo niet, dan gaan we alsnog voor een oplossing zoeken.



Ik hoor graag van je!



@Ray bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
halloooo Caspar hij werkt inmiddels al vanaf gisteravond. dus het is helemaal goed, gekomen!! ik sprong een gat in de lucht van geluk met mijn kop door het plafond nu zit ik met een gat in het plafond. mijn hartelijke dank voor het helpen met oplossen.DUS IK KAN GEWOON BELLEN met de nieuwe simkaart.!
Hoi stoppech,



Wat ontzettend fijn om te horen dat je weer bereikbaar bent! Zo te zien heb je er al een goed feestje om gevierd :D



En zie het maar zo, beter een gat in het plafond dan een gat in je hoofd :P



Veel plezier met je nieuwe simkaart!



Groetjes,

Samantha
🙂 ngroetjes fijne dag.
🙂 ook groetjes fijne dag.Samantha
Goed om te horen stroppech. Namens Samantha en mij een hele fijne dag gewenst :D



Groetjes,

Caspar

Reageer