.

Beantwoord

Waarom krijg ik dit als ik een vervangende simkaart wil bestellen?

  • 4 September 2013
  • 24 reacties
  • 2026 Bekeken

Vervangende simkaart bestellen
Op dit moment ben je afgesloten voor inkomende en uitgaande oproepen. 
Het is daarom niet mogelijk een nieuwe simkaart te bestellen.

Dit krijg ik te zien als ik een vervangende simkaart wil bestellen.
Mijn telefoon is tijdens mijn vakantie gestolen en toen heb ik mijn simkaart geblokkeerd.
Nu wil ik graag zo snel mogelijk een nieuwe simkaart met mijn nummer zodat ik weer bereikbaar ben.
Hopelijk kan ik nog wel een nieuwe simkaart krijgen..
icon

Beste antwoord door Ernst 5 September 2013, 16:54

Bekijk originele reactie

24 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Elske-Fleur,

Welkom op het Simyo forum :)

Door een tijdelijk 'bug' in onze instellingen kunnen sommige klanten die hun simkaart zelf hebben geblokkeerd niet altijd een nieuwe simkaart bestellen.

Als het goed is zou je nu weer een nieuwe simkaart moeten kunnen bestellen op Mijn Simyo. Mocht het nou tóch niet lukken, laat het dan even weten, dan zoek ik een andere oplossing voor je.
Jaa, hij doet het weer!
Nu stond er dat ze de bestelling hebben ontvangen en dat ik hem binnen 2 dagen thuis krijg.

Fijn dankjewel 🙂
Badge +8
Jaa, hij doet het weer!
Nu stond er dat ze de bestelling hebben ontvangen en dat ik hem binnen 2 dagen thuis krijg.

Fijn dankjewel :)


Ok Elske-Fleur,

Goed om te horen :)
Mocht je weer een vraag hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hallo,

Ik zit nu met precies hetzelfde probleem. Ik ben vorige week in Engeland geweest met school en ben daar mijn mobiel kwijtgeraakt/is gestolen.
Mijn vader heeft toen voor mij mijn simkaart geblokkeerd en eenmaal terug probeer ik een vervangende simkaart te bestellen, maar krijg dezelfde tekst als Elske-Fleur te zien.

Zou dit probleem weer verholpen kunnen worden?

Bij voorbaat dank!

Groeten, Loïs Engels.
hallo,

mijn telefoon is dus gestolen en ik probeerde nadat ik mijn simkaart geblokkeerd had een vervangende simkaart te bestellen maar kreeg precies dezelfde tekst als hun, ik hoop dat ik snel deze simkaart wel kan bestellen!:D
Hoi,
Mijn telefoon is helaas gisteren gestolen. Ik heb toen zo snel mogelijk mijn sim geblokkeerd, maar toen ik vanochtend een vervangende sim-kaart wilde aanschaffen, kreeg ik dezelfde melding.

Hopelijk kunnen jullie het probleem weer oplossen.

Met vriendelijke groeten, 
Suzanne van den Berg
Badge +6
Hallo,

Ik zit nu met precies hetzelfde probleem. Ik ben vorige week in Engeland geweest met school en ben daar mijn mobiel kwijtgeraakt/is gestolen.
Mijn vader heeft toen voor mij mijn simkaart geblokkeerd en eenmaal terug probeer ik een vervangende simkaart te bestellen, maar krijg dezelfde tekst als Elske-Fleur te zien.

Zou dit probleem weer verholpen kunnen worden?

Bij voorbaat dank!

Groeten, Loïs Engels.


Hoi Lois,

Welkom op het forum!
Graag verneem ik van je welke simkaart je wilt ontvangen en of je akkoord gaat met de €5,- voor de vervangende simkaart?
Badge +6
hallo,

mijn telefoon is dus gestolen en ik probeerde nadat ik mijn simkaart geblokkeerd had een vervangende simkaart te bestellen maar kreeg precies dezelfde tekst als hun, ik hoop dat ik snel deze simkaart wel kan bestellen!:D


Hoi Marissa,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat er een simkaart is bestelt. Je zult de simkaart met 2 á 3 werkdagen ontvangen.
Badge +6
Hoi,
Mijn telefoon is helaas gisteren gestolen. Ik heb toen zo snel mogelijk mijn sim geblokkeerd, maar toen ik vanochtend een vervangende sim-kaart wilde aanschaffen, kreeg ik dezelfde melding.

Hopelijk kunnen jullie het probleem weer oplossen.

Met vriendelijke groeten, 
Suzanne van den Berg


Hoi Suzzel,

Welkom op het forum!
Graag verneem ik van je welke simkaart je wilt ontvangen en of je akkoord gaat met de €5,- voor de vervangende simkaart?
Hoi, 

Ik krijg dezelfde melding toen ik nieuwe simkaart wilde aanvragen nadat ik mijn simkaart had geblokkeerd. Wat kan ik doen om toch zo snel mogelijk een nieuwe simkaart te ontvangen. Het gaat om een standaard formaat simkaart.

Met vriendelijke groet, Sakolima
Badge
Hoi Lois,

Welkom op het forum!
Graag verneem ik van je welke simkaart je wilt ontvangen en of je akkoord gaat met de €5,- voor de vervangende simkaart?


Hallo,

Ik wil graag een normale simkaart. De €5,- betaal ik graag, dat wordt toch opgeteld bij mijn factuur?

Bedankt!
Hoi,
Mijn telefoon is helaas gisteren gestolen. Ik heb toen zo snel mogelijk mijn sim geblokkeerd, maar toen ik vanochtend een vervangende sim-kaart wilde aanschaffen, kreeg ik dezelfde melding.

Hopelijk kunnen jullie het probleem weer oplossen.

Met vriendelijke groeten, 
Suzanne van den Berg


Hoi Suzzel,

Welkom op het forum!
Graag verneem ik van je welke simkaart je wilt ontvangen en of je akkoord gaat met de €5,- voor de vervangende simkaart?


Hoi,

Ik wil graag een normale simkaart. En ik ga akkoord met de €5.- aan kosten ervoor.

Bij voorbaad bedankt
Groeten Suzanne.
Badge +8
Hoi, 

Ik krijg dezelfde melding toen ik nieuwe simkaart wilde aanvragen nadat ik mijn simkaart had geblokkeerd. Wat kan ik doen om toch zo snel mogelijk een nieuwe simkaart te ontvangen. Het gaat om een standaard formaat simkaart.

Met vriendelijke groet, Sakolima


Hoi sakolima,

Ik zie dat je hier ook over gemaild had en dat je vervangende simkaart onderweg is. Neem je nog even contact op als je hem hebt geactiveerd, zodat we hem kunnen deblokkeren?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hallo,

Ik wil graag een normale simkaart. De €5,- betaal ik graag, dat wordt toch opgeteld bij mijn factuur?

Bedankt!


Hoi Loïs,

De simkaart komt zo snel mogelijk naar je toe. De €5 verschijnen inderdaad op je volgende factuur.

Groetjes,
Charlene

hoi
Badge +8
Hoi,

Ik wil graag een normale simkaart. En ik ga akkoord met de €5.- aan kosten ervoor.

Bij voorbaad bedankt
Groeten Suzanne.


Hoi Suzzel,

Natascha heeft je privébericht ontvangen, en het in orde gemaakt voor je 🙂

Groetjes,
Charlene
Badge
Hallo,

Ik wil graag een normale simkaart. De €5,- betaal ik graag, dat wordt toch opgeteld bij mijn factuur?

Bedankt!


Hoi Loïs,

De simkaart komt zo snel mogelijk naar je toe. De €5 verschijnen inderdaad op je volgende factuur.

Groetjes,
Charlene

hoi


Hartstikke bedankt!
Badge +6
Hartstikke bedankt!

Graag gedaan en een fijn weekend.
Ik heb een week geleden ongeveer mijn oude sim geblokkeerd omdat ik mijn mobiel kwijt ben geraakt. Nu wil ik een nieuwe sim aanvragen, maar ik krijg deze vervelende melding ook. Kan die nieuwe sim alsnog komen?
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb een week geleden ongeveer mijn oude sim geblokkeerd omdat ik mijn mobiel kwijt ben geraakt. Nu wil ik een nieuwe sim aanvragen, maar ik krijg deze vervelende melding ook. Kan die nieuwe sim alsnog komen?

Hoi Gerald, welkom op het forum!

Voor jou geld dan ook: welke simkaart wil je en ga je akkoord met de €5 die het kost?


Gelukkig is deze melding voor in de toekomst verleden tijd! (goeie zin...?)
Ik heb dit probleem bij het aanvragen van een nieuwe simkaart:

" Op dit moment ben je afgesloten voor inkomende en uitgaande oproepen.
Het is daarom niet mogelijk een nieuwe simkaart te bestellen."

Zou iemand deze bug kunnen verhelpen zodat ik een nieuwe simkaart kan aanvragen?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +9
Kan het zijn dat je prepaid beltegoed op of negatief is, of dat er openstaande rekeningen zijn?
Nee niet dat ik weet, heb mijn simkaart geblokkeerd omdat mijn telefoon gestolen was, nu heb ik dus een nieuwe simkaart nodig
Reputatie 7
Badge +9
Hier moet iemand van Simyo wat aan doen, de forum moderators zijn er maandag weer en ook de klantenservice is dan weer bereikbaar. Maar je kunt ook Twitter proberen, de Simyo twitteraars zijn vaak ook tijdens het weekend actief.
Badge +8
Ik heb dit probleem bij het aanvragen van een nieuwe simkaart:

" Op dit moment ben je afgesloten voor inkomende en uitgaande oproepen.
Het is daarom niet mogelijk een nieuwe simkaart te bestellen."

Zou iemand deze bug kunnen verhelpen zodat ik een nieuwe simkaart kan aanvragen?

Alvast bedankt


Hoi remcofun,

Klinkt inderdaad alsof er iets niet goed zit. Wat voor simkaart heb je nodig?

Groetjes,
Charlene

Reageer