27-11-2020 Dag Simyo,
Heb net een nieuwe simkaart ingevoerd in Nokia .Inlogcode ingevoerd: telefoon zegt sim niet geldig?
Dag Simyo wat kunt u doen?
27-11-2020 Dag Simyo,
Heb net een nieuwe simkaart ingevoerd in Nokia .Inlogcode ingevoerd: telefoon zegt sim niet geldig?
Dag Simyo wat kunt u doen?
Is de simkaart geactiveerd?
Hoi Chaar,
Welkom op het Simyo Forum!
De melding die je te zien krijgt kan duiden op een simlock op de telefoon. Een simlock is een blokkade die op een mobiele telefoon wordt aangebracht om te voorkomen dat er een simkaart van een andere provider wordt gebruikt (dan van de provider waar de telefoon is gekocht). Kun je mij vertellen welk type Nokia jij hebt en wanneer en waar je deze hebt gekocht? Dan kan ik voor je nagaan of er een simlock op de telefoon kan staan.
Antwoord op Ray: Chaar heeft zo te zien een prepaid aansluiting, dus de simkaart is al actief. Bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Tessanne
Dank jullie wel, ik heb een ander telefoon nu gebruikt, hier doet de simkaart het wel.
Chaar
Hoi Chaar,
Fijn om te lezen dat je eruit bent gekomen!
Mocht je in de toekomst ergens tegen aan lopen dan zien we je graag terug op het forum!
Groetjes,
Daisy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.