Skip to main content
Krijg regelmatig melding simkaart verwijderd.opnnieuw starten

Wat kan ik hieraan doen?
Hey corrie,



waarschijnlijk komt dit omdat de sim kaart geen goed contact maakt. Dit kan komen doordat hij niet goed in je telefoon zit bijvoorbeeld los, of omdat de contactjes een beetje aangetast zijn door de omgeving. Probeer het even in een ander toestel, als hij het dan doet ligt het aan je toestel. Doet hij het dan ook niet probeer dan als je dat hebt een beetje contactspray erop te doen. Anders moet een Simyo moderator je helpen.



Groet Paul.
Hi Corrie1948,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je simkaart geen goed contact lijkt te maken met je telefoon! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat voor telefoon heb je? Wat PaulH zegt klopt helemaal: waarschijnlijk zit het kaartje losjes in je toestel. Dit kan verschillende redenen hebben: zo kan het zo zijn dat er iets mis is met je simkaartlezer, maar zou het ook goed kunnen dat je simkaartje simpelweg te dun is voor je telefoon.



In het laatste geval wil ik jou een (gratis) dikkere simkaart toesturen. Lijkt dat je een goede optie? Je behoudt dan gewoon je nummer, bundels, enzovoorts. Zodra jij aangeeft dat je dat prettig zou vinden, stuur ik jou die simkaart toe!



@ PaulH: Dankjewel voor je reactie!!



Groetjes,

Jihane

Reageer