Beste,
Sinds enige tijd krijg ik vaker op mijn iphone 5. De melding geen simkaart gevonden. Terwijl deze er toch daadwerkelijk inzit. Opnieuw opstarten wil hierbij het probleem tijdelijk verhelpen. Soms krijg ik ook de melding terwijl ik het toestel gebruik. Echter ook de melding simkaart ongeldig komt vaker voor.
Simkaart is reeds vaker schoongemaakt. Gsm is tevens met itunes vaker gesynchroniseerd. (Laatst nog bij de ios update van 8.0.2)
Is hier een oplossing voor? Eventueel een andere simkaart. Of kunnen jullie bij jullie in het systeem kijken of het ergens anders aan ligt.
Bvd Frank
Bladzijde 1 / 1
Hallo Frenske. (Frank).
Probeer eens indien mogelijk om te testen wat er gebeurt met een andere sim. (eventueel even testen bij een telecomspecialist)
Die controle kun je zelf intussen maken....
Groet,
Friesian
Probeer eens indien mogelijk om te testen wat er gebeurt met een andere sim. (eventueel even testen bij een telecomspecialist)
Die controle kun je zelf intussen maken....
Groet,
Friesian
Hoi Frenkske, welkom op het Simyo forum :)
Ik heb je vraag even verplaatst naar het forumonderdeel Simkaart, zo kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag hun antwoord makkelijker vinden.
De melding die je ziet kan verschillende oorzaken hebben. Je simkaart kan stuk zijn, iets verbogen bijvoorbeeld. Een van de contactpuntjes in je telefoon kan stuk/versleten/verbogen zijn, maar het kan ook een software probleem zijn.
Kun je, zoals Friesian aangeeft, eens een andere simkaart proberen? Of een andere telefoon, als dat mogelijk is? Op deze manier kun je proberen uit te sluiten welke van de twee niet meer goed is.
Je kúnt ook eventueel de gok wagen om in elk geval een vervangende simkaart à 5 te bestellen op Mijn Simyo. Als je daarmee nog steeds de melding 'geen simkaart gevonden' krijgt, zal het aan je telefoon liggen.
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Ik heb je vraag even verplaatst naar het forumonderdeel Simkaart, zo kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag hun antwoord makkelijker vinden.
De melding die je ziet kan verschillende oorzaken hebben. Je simkaart kan stuk zijn, iets verbogen bijvoorbeeld. Een van de contactpuntjes in je telefoon kan stuk/versleten/verbogen zijn, maar het kan ook een software probleem zijn.
Kun je, zoals Friesian aangeeft, eens een andere simkaart proberen? Of een andere telefoon, als dat mogelijk is? Op deze manier kun je proberen uit te sluiten welke van de twee niet meer goed is.
Je kúnt ook eventueel de gok wagen om in elk geval een vervangende simkaart à 5 te bestellen op Mijn Simyo. Als je daarmee nog steeds de melding 'geen simkaart gevonden' krijgt, zal het aan je telefoon liggen.
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.