.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding: simkaart ongeldig?

  • 15 January 2016
  • 2 reacties
  • 1225 Bekeken

word melding gemaakt dat de simkaart ongeldig is
icon

Beste antwoord door Estelle 16 January 2016, 09:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi tian2010,

Welkom op het forum van Simyo.

Vreemd dat je deze melding krijgt, is het een nieuwe simkaart of heb je deze al een poos in gebruik?

Probeer eens een 'kruistest' te doen, jouw simkaart in een ander toestel en de simkaart van dat toestel in die van jou.

Als de simkaart het daar ook niet doet en als deze nog niet gebruikt is zal een moderator je verdere instructies geven.

Is de simkaart al een poosje in gebruik en deed hij het wel en weigert deze ook dienst in een ander toestel dan raad ik je aan een vervangende simkaart te bestellen via Mijn Simyo op deze website.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi tian2010,

Welkom bij Simyo en welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je een foutmelding krijgt als je je simkaart wilt gebruiken. Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat je de simkaart eergisteren geactiveerd hebt. De melding die je te zien krijgt, duidt (helaas) op een simlock... Ik raad je aan om je telefoon simlock vrij te maken. Dit kan je doen bij de winkel waar je de telefoon vandaan hebt. Via deze pagina kun je hier meer over lezen.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor je goede hulp, franswon 🆒.

Reageer