Skip to main content
Eindelijk een passende simkaart ontvangen en nu geeft ie aan dat de barcode onjuist is..... hoe kan dit nou weer?..
Hoi Mboelen,



Welkom op het Simyo Forum.



Die heb ik nog nooit gehoord. Dat een simkaart de melding geeft dat de barcode onjuist is.

Ik verwacht dat jij een sim-only abonnement hebt. Heb je de sim-kaart wel geactiveerd?



Hier heb je een stappenplan als dit het geval is:

https://www.simyo.nl/activeren .



Veel succes en hopelijk lukt het!

Geef je ons nog even een reactie of het gelukt is?
Hoi mboelen, welkom op ons forum :)



Heel eerlijk gezegd denk ik dat je de pincode bedoelt. Klopt dat?

In je gegevens zie ik dat je in deze minuut dat je dit topic opende een mailtje van ons hebt gekregen met daarin je nieuwe pin- en pukcode, Gebruikte je heel misschien de oude nog?



Inmiddels heb je al wel gebruik gemaakt van je nieuwe simkaart, dus is het allemaal gelukt, toch?



Maikel.twinnie; dank voor je reactie!

Reageer