.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding "om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" ?

  • 31 January 2015
  • 1 reactie
  • 2862 Bekeken

ik kan niet bellen of smssen! Blijkbaar is mijn telefoon om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Alle facturen zijn betaald en ik kom net terug uit het buitenland na 6 maanden dus hoogverbruik kan het ook inet zijn. ik heb geen enkele email ontvangen of het heractieveren van mijn simkaart ofiets dergelijks en ik hbe alle maanden gewoon mijn rekening betaald. Dus dit lijkt mij ook niet de reden voor het afsluiten. het is zaterdag en ik kan mijn abonnement gewoon niet gebruiken! Graag ZSM antwoord,
icon

Beste antwoord door Ali 2 February 2015, 13:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi esperanza,

Welkom op het forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je je afvraagt waarom je de melding te horen krijgt.

In verband met Hoogverbruik was je simkaart in juli 2014 geblokkeerd. Bij hoogverbruik vragen wij altijd een tussentijdse betaling te doen om de aansluiting gedeblokkeerd te krijgen.

Op 21 juli hebben wij je hierover een e-mail gestuurd met instructies. De tussentijdse betaling is uitgebleven omdat je had gekozen om de incasso van de factuur af te wachten. Dit is de reden waarom je simkaart nog steeds geblokkeerd was.

Ik kan me voorstellen dat je op dat moment andere dingen aan je hooft hebt, zeker als je 6 maanden naar het buitenland gaat :)

In dit topic vind je meer informatie over Hoogverbruik en de bijbehorende procedure.

Ik zie dat je vanochtend telefonisch contact met ons hebt opgenomen en je simkaart weer actief is.

Heb je verder nog vragen over je aansluiting?

Reageer