Skip to main content
Hoi,



Ik kon vandaag plotseling niet meer bellen internetten en gebeld worden.

Als ik wilde bellen kreeg ik te horen dat mijn sim om administratieve redenen is geblokkeerd.

Ik zou graag zeer snel willen weten wat dit inhoud?

Ik heb alle maanden netjes betaald ik zie dat ik geen overmatige data verbruik heb.

Ik ondervind hier veel hinder van dus graag een spoedige actie.



Met vriendelijke groet,



Jaap
Als je op Mijn Simyo kijkt kom je misschien te weten wat er aan de hand zou kunnen zijn. Of had je dat al gedaan?
Hoi Livinius,



Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag hier stelt.



Ik zie dat je intussen contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft voor je aansluiting een reset uitgevoerd.

Volgens onze gegevens heb je weer gebruik kunnen maken van je aansluiting 🙂



Op het forum doen we onze best om binnen één werkdag te reageren. Heb je ons dringend nodig, dan kan je inderdaad het beste telefonisch contact met ons opnemen. Daarnaast zijn we in het weekend vaak ook te bereiken via e-mail en op Twitter.
Hoi Ali,



Bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad telefonisch contact gehad.

de sim was gereset na mijn vraag waarom ik zo'n slecht bereik heb in zeeuws vlaanderen (postcode 4506 HT). er bleek iets mis gegaan te zijn met deze reset, helaas is het bereik daar niet beter van geworden.



Op bovenstaande postcode heb ik wel telefoon maar het mobiele netwerk komt niet verder dan E(dge) dit is bedroevend slecht. Gaat 4G hier een oplossing voor geven of ligt dit ook aan het KPN netwerk?

Ik weet, uit ervaring dat Vodafone hier een beter bereik heeft.



groetjes,



Jaap
Hoi Livinius,



Jammer op te horen dat de reset niet geholpen heeft.



De dekking op is binnenshuis helaas niet optimaal. Zowel 2G (GSM) als 3G (UMTS) geeft aan niet qua dekking niet toereikend te zijn. 4G gaat helaas geen oplossing geven, het wordt alleen gebruikt voor mobiel internet.



We kunnen een netwerkklacht indienen bij KPN. Hiervoor hebben we een aantal voorbeelden nodig waarbij je slecht bereik ondervindt.



Ik weet niet of je definitief in Zeeuws-Vlaanderen gaat verblijven, maar laat anders weten of een netwerkklacht wil indienen. Dan sturen we het formulier naar je op.
Hoi Ali,



Ik heb op 4506HT wel telefoon maar geen mobiel internet 4g is voor het mobiele intenet wat je zegt.

Maar 4g is daar ook niet aanwezig begrijp ik uit jou reactie? Ik dacht dat deze  band een groter bereik had.



Tja een netwerkklacht indienen heeft denken ik nit veel zin, als ze überhaupt iets aan doen ben ik alweer 10 telefoons vreder ?



Groetjes,
Hoi Livinius,



Het 4G netwerk op 4506HT zou buitenshuis goed moeten zijn. Binnenshuis is de dekking niet zo goed. Het ligt er aan hoe geïsoleerd je huis is. Waarschijnlijk zal de verbinding bij het raam beter zijn, dan op andere plekken in huis.



Een netwerkklacht indienen kunnen wij proberen. De netwerkspecialisten gaan dan het een en ander voor je uitzoeken. Dit kost wel even tijd.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Hoi Naomi,



ik heb daar een caravan dus met een beetje mazzel zou dat wel lukken dan. Ik ga die 4G daar eens aanzetten als ik er ben en kijken of het werkt.

Het is aan een kant wel zo dat als dit blijkt te werken mijn abonnement in een keer €5,- duurder wordt. Maar ik probeer het en misschien is een netwerkklacht ook wel op zijn plaats.



groetjes,



Jaap
Hoi Livinius,



Heerlijk plekje om een even uit te waaien lijkt me zo:) 4G is in die omgeving dekkend. Daarmee is het voorlopig ondervangen. Je kunt de 4G Flex bundel weer uitzetten als je op die plek vertrekt, dan valt het gelukkig nog mee;)



Ik kan me voorstellen dat je een netwerkklacht in wilt dienen. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Bij de mail zit ook het formulier om alle informatie in te vullen. Het is wel van belang dat je de testen ter plekke uitvoert. Ik zie het formulier graag tegemoet zodra je hem hebt in kunnen vullen.



Kun je hier ook even laten weten hoe de 4G verbinding daar is?

Reageer