.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding dat de aanbieder niet wordt ondersteund?

  • 5 October 2016
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

ik heb een simyo kaart in een iPhone 6 geplaatst en krijg de melding dat de aanbieder niet ondersteund wordt. De aanbieder zou de iPhone moeten ontgrendelen. Graag ontvang ik jullie reactie hoe nu verder te handelen.
icon

Beste antwoord door Caspar 6 October 2016, 10:57

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Iris003,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je de melding krijgt dat de aanbieder niet wordt ondersteund.

Het lijkt erop dat de iPhone gesimlocked is. Heb je de iPhone al lang of heb je 'm pas gekocht? Heeft er hiervoor een ander simkaartje ingezeten en werkte dat wel? Je kunt een simlock er meestal wel afhalen, dit zul je even moeten navragen bij de partij waar je het toestel vandaan hebt.

Groetjes,
Caspar

Reageer