Skip to main content

.

Gisteren is mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar sindsdien staat er linksboven in mijn scherm alleen noodoproepen. Ik heb de simkaart er al weer eens uitgehaald en de telefoon al een paar keer uitgeschakeld en opnieuw aangezet, maar dat verandert niks. 

Ik heb de veelgestelde vragen op jullie website gevolgd en naar aanleiding daarvan geprobeerd om mijn netwerk handmatig te selecteren, maar ik kan de Mobiele Netwerk-instellingen niet aanpassen om op zoek te gaan naar beschikbare netwerken. 

Hoor graag hoe ik mijn mobiel en nieuwe simkaart aan de praat krijg.

Ik kan door dit probleem niet bellen naar jullie klantenservice en jullie Whatsapp-account reageert niet op mijn vraag, daarom moet ik het via een forum proberen. 

Als je de kaart in een andere telefoon probeert @David. , reageert deze dan net zo?

 


Ik heb voorlopig even geen andere telefoon waarmee ik dat kan testen. 


Hoi @David.,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je de simkaart niet aan de praat krijgt! Ik zie wel dat de nieuwe simkaart succesvol is geactiveerd. Net zoals @J.D.L. vraag ook ik me af of de simkaart wel werkt in een andere telefoon. 

Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op de simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? 

Ik hoor graag of het hierna weer werkt! 

Groetjes,
Amy


Bedankt voor je reactie Amy. 

 

Ik heb 'm een kwartier uitgeschakeld en net weer opgestart, maar de melding Alleen Noodoproepen staat er nog steeds..


Opgelost! 


Hoi @David.,

Fijn dat het is opgelost! Waar zat het probleem? 😊

Groetjes,
Amy


@David. Ik heb hetzelfde probleem. Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?


@David. Ik heb hetzelfde probleem. Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?

Hopelijk reageert @David. en kan hij zijn oplossing delen 😊


Reageer