Na vele jaren van trouwe dienst heeft mijn HTC het begeven en moet ik een nieuwe telefoon kopen. Degene die ik uit heb gezocht, heeft een micro sim, terwijl mijn oude simkaart van Simyo een ouderwets grote is. Ik zie dat een vervangende simkaart 5 euro kost. Dat verbaast me wat omdat je bij een nieuw abonnement wel een gratis simkaart krijgt.
Is het mogelijk dat ook mijn nieuwe simkaart zonder kosten komt, zodat ik gebruik kan blijven maken van jullie dienst?
Met vriendelijke groet,
Perry
Een moderator zal jouw bericht in behandeling en zien of je in aanmerking komt voor een gratis vervangende simkaart.
Zonde dat je toestel het heeft begeven. Maar een nieuwe telefoon is natuurlijk ook altijd leuk!
In principe kost een nieuwe simkaart inderdaad €5, ik heb je aansluiting eens bekeken en ik zie dat je 6,5 jaar hebt gedaan met je huidige simkaart! Ik stel dan ook voor dat je de vervangende simkaart gewoon van ons krijgt! Deze heb je gisteren zelf al besteld dus deze zal in de loop van deze week binnenkomen. Ik zorg ervoor dat de kosten van de simkaart weer van de factuur gehaald zullen worden!
laat je het ons nog even weten als je verder nog vragen hebt?
@RicoK, dankjewel voor de hulp!
Groetjes,
Kevin
Ik ben onlangs over gestapt naar Simyo, en heb daarbij direct voor een e-sim gekozen. Nu heb ik een nieuw toestel (iPhone) en merk dat ik mijn e-sim niet over kan zetten en dat ik daarvoor een nieuwe moet aanvragen, wat ik al vreemd vind.
Maar oke, dan wil ik een vervangende e-sim aanvragen en zie dat deze € 5 kost. Dat vind ik niet correct. Een normale sim kaart kan ik toch ook van de ene telefoon overzetten naar de andere.
hierover ben ik vooraf niet geinformeerd/gewaarschuwd!
Dit voelt niet goed.
of zit ik er helemaal langs en heb ik eea niet goed begrepen en kan ik toch gewoon de e-sim overzetten op mijn nieuwe iPhone?
ik hoor het graag
groetjes
Marc
Hi
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je een topic hebt geopend met precies dezelfde vraag. Ik heb je vraag beantwoord via dit topic. Ik wil je er vriendelijk op wijzen dat het niet de bedoeling is om je vraag onder meerdere topics te stellen om verwarring te voorkomen. Je kunt onze huisregels hier nog even doorlezen .
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.