Skip to main content
Mijn dochter heeft net een nieuwe telefoon gekregen. Nou willen we net haar simkaart er in doen. Maar helaas is dit nog een ouderwetse kaart waar je geen nano uit kan "drukken". We hebben dus een andere kaart nodig. Maar nu zag ik dat ik daar 5 euro voor moet betalen. Dat is wel een beetje vreemd omdat er niets mis is met de kaart, deze hebben we destijds ook gekocht bij simyo. Wij kunnen er niets aan doen dat de sim niet up to date is. Ik zou dan ook verwachten dat dit een stukje service zou moeten zijn van simyo.... Anders is het al snel aantrekkelijker om over te stappen en het nummer mee te nemen. (heb je in ieder geval altijd extra beltegoed) Of heb ik dat nu heel erg verkeerd?
Hoi Melbi,



Welkom op het Simyo forum.



Wat leuk dat je dochter een nieuwe telefoon heeft gekregen! Helaas moeten wij ook betalen voor het produceren en opsturen van simkaarten. Je krijgt je eerste simkaart altijd gratis en voor een vervangend kaartje rekenen wij € 5,-.



Als je nog een oude simkaart hebt, maken we graag een uitzondering maar we kunnen een vervangende simkaart niet standaard kosteloos versturen. Ik hoop dat je dit begrijpt.



De nieuwe simkaart voor je dochter heb ik zojuist op de post gedaan. Deze ontvangt ze binnen drie werkdagen. Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Hallo Sean,



Ik begrijp het inderdaad wel. Verzendkosten heb ik ook niet aan gedacht. Ik wil je bij deze echt heel erg bedanken voor het opsturen van de simkaart! Super service in ieder geval!!



Groetjes Bianca
Hoi Melbi,



Dat is fijn om te lezen! Heel graag gedaan en veel plezier met het nieuwe toestel :D



Groetjes,

Sean

Reageer