Beste simyo,
Vandaag probeer ik enkele instellingen te veranderen bij mijn telefooninstellingen. Zodra ik hier naartoe ga krijg ik een foutmelding van netwerk en simkaart fout te zien.
Hoe kan dit en wat doe ik fout?
Groetjes
Marieke
Bladzijde 1 / 1
Hoi marieke75, welkom op het Simyo forum!
Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Simkaart.
Apart dat je een foutmelding ziet verschijnen. Welke telefooninstellingen probeerde je te veranderen? Kun je daarnaast wel gewoon bellen en internetten?
In je gegevens staat alles goed. Ik heb voor de volledigheid je simkaart gereset. Het is hiervoor belangrijk dat je je telefoon even uit- en aandoet. Kun je daarbij het KPN netwerk selecteren in je telefoon? :)
Als er nog steeds een foutmelding komt, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon? Ik hoor graag van je wat er dan gebeurd.
Geef je door of het lukt met deze stappen? 😳
Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Simkaart.
Apart dat je een foutmelding ziet verschijnen. Welke telefooninstellingen probeerde je te veranderen? Kun je daarnaast wel gewoon bellen en internetten?
In je gegevens staat alles goed. Ik heb voor de volledigheid je simkaart gereset. Het is hiervoor belangrijk dat je je telefoon even uit- en aandoet. Kun je daarbij het KPN netwerk selecteren in je telefoon? :)
Als er nog steeds een foutmelding komt, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon? Ik hoor graag van je wat er dan gebeurd.
Geef je door of het lukt met deze stappen? 😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.