Heb een vreemd issue met mijn Simyo prepaid sim kaart.
Ik heb drie Simyo prepaid sim kaarten en deze zaten in drie verschillende mobiele telefoons.
Mijn Sim kaart en die van mijn zoon zaten een een wat nieuwer type mobiel en kregen een sms van Simyo dat 5G beschikbaar is. De sim kaart van mijn vrouw zat in een wat ouder type mobiel (Samsung A3) en die heeft deze sms niet ontvangen op haar sim kaart.
Wij liepen nu tegen onderstaand issue aan:
Wanneer de simyo simkaart van mijn vrouw in de Samsung A3 zat, kon ik haar wel bellen van alle andere telefoons maar zij kon ons niet bellen. Ze kon wel een sms sturen.
Wanneer de sim kaart van mijn vrouw in een andere mobiel werd gestopt kon ze er wel mee bellen en als ik mijn simyo sim kaart in de Samsung A3 stopt kan ik er ook gewoon mee bellen, alles werkt gewoon.
Op basis hiervan heb ik van Simyo een nieuwe sim kaart gekregen voor mijn vrouw, bovenstaande was dus allemaal nog met de oude simyo sim kaart van mijn vrouw getest.
Nu heb ik een nieuwe simyo sim kaart voor mijn vrouw, deze in de Samsung A3 gestopt en het probleem is min of meer hetzelfde echter nu kan ik wel naar de simyo kaart van mijn zoon bellen maar naar mijn eigen simyo niet en ook niet naar mijn vodaphone sim van mijn werk of mijn huis telefoon.
Daarnaast is het nu zo dat als ik de simyo sim kaart van mijn vrouw in een andere mobiel stopt dat daar nu hetzelfde probleem speelt, ze kan alleen bellen naar de simyo kaart van mijn zoon, de rest werkt niet, wat dus met de oude simyo sim kaart nog wel lukte.
Een nieuwe simyo kaart heeft het probleem dus niet verholpen, zelfs eigenlijk wat slechter gemaakt.
Wat kan er mis zijn met de sim kaart (o6 nummer) van mijn vrouw. De issues zijn begonnen nadat wij de sms hebben gehad dat 5G beschikbaar werd, behalve dus op de sim kaart van mijn vrouw. Geen idee of dit een relatie kan hebben met elkaar maar ik vermeld het maar.
Bij voorbaat dank voor de support.