Skip to main content
Ik heb sinds 1 januari een abbonement bij simyo en sinds vandaag is ook mijn nummer overgezet, alleen heb ik geen internet verbinding zelfs niet als ik roming aanzet wat moet ik dan doen?
Roaming niet aanzetten geloof ik.

Heb je je toestel al eens helemaal uit en weer aangezet?

Dat wil nog wel eens helpen.

En anders even een moderator afwachten morgen.
Staat internet aan op je persoonlijke pagina?

Stuur anders even een sms met JA naar 1300, je ontvangt dan de mms instellingen voor internet. Werkt dit niet (wat steeds meer gebeurt bij nieuwe telefoons) dan zullen we samen even je telefoon handmatig moeten instellen.



Welke telefoon heb je als beide tips niet werken?
Hoi Britt123,



Leuk dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.



De optie 'internet op je mobiel' staat volgens je gegevens al ingeschakeld. Om te kunnen internetten horen je toestelinstellingen ook correct ingesteld te zijn.



Je kan de instructies voor het instellen vinden in de topic Internet op mijn smartphone doet het niet.



Mocht dit niet helpen, kan je de simkaart uittesten in een andere telefoon en ons laten weten of het dan wel werkt?



@koorelle en Martijn®️, bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer