.

Beantwoord

Waarom kan ik nog geen gebruik maken van mijn aansluiting?

  • 13 September 2014
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Hallo,

Net een abonnement afgesloten bij Simyo, vandaag overgestapt en gisteren de kaart geactiveerd.

Helaas doet mijn simkaart het niet, nummer is buiten gebruik dus kan niet gebeld worden of zelf iemand bellen.


Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden dat mijn kaart niet geactiveerd was en dat dit nu door hun zou gebeuren. Vervolgens kon ik nog steeds niet bellen maar was klantenservice inmiddels gesloten. (vrij midd) 

Simkaart uit de telefoon gehaald, opnieuw geplaatst en opgestart, nog steeds geen netwerk. Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Kim 15 September 2014, 11:50

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi schoffel, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo! :)

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Simkaart, zodat klanten met eenzelfde vraag makkelijker een antwoord kunnen vinden.

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je aansluiting, dat is niet de bedoeling :(

Ik zie dat je op de dag van het overzetten van je nummer je simkaart pas hebt geactiveerd, in plaats van een dag van tevoren zoals we aanraden. Wanneer de de processen van het overzetten van je nummer en activeren van je aansluiting tegelijkertijd gebeurt, dan kan het zo zijn dat dit helaas niet optimaal verloopt.

Ik heb zojuist je aansluiting even een reset gegeven op het netwerk. Zou je je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Hoor graag van je of je dan wel verbinding kan maken met het netwerk! 🙂

Reageer