.

Beantwoord

Waarom kan ik niet kiezen voor een formaat bij het bestellen van een vervangende simkaart?

  • 12 July 2020
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Badge

Ik heb een nieuw toestel en daar moet een nano simkaart is. Ik heb geprobeerd die op de website te bestellen maar krijg alleen de bevestiging dat er een vervangende kaart gestuurd wordt. Dat is niet de bedoeling. De nieuwe kaart moet een nanokaart zijn

icon

Beste antwoord door Ray 12 July 2020, 12:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik heb een nieuw toestel en daar moet een nano simkaart is. Ik heb geprobeerd die op de website te bestellen maar krijg alleen de bevestiging dat er een vervangende kaart gestuurd wordt. Dat is niet de bedoeling. De nieuwe kaart moet een nanokaart zijn

De vervangende kaart is een 3in1 kaart. Als je deze hebt ontvangen, kun je het nano gedeelte er uitdrukken en in je toestel doen. Niet vergeten te activeren :)

 

Ik kan mij herinneren dat deze info ook op de site staat, heb je dat misschien gemist? 

Fijne zondag gewenst :)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi ajw,

 

Welkom terug op het forum! 

 

Gelukkig kon Ray je al snel geruststellen! De simkaarten die wij verzenden hebben inderdaad standaard 3 formaten in 1. Je kan de simkaart dus uitdrukken naar het gewenste formaat, in jouw geval een nano kaartje. 

 

Bedankt voor je snelle reactie Ray! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

 

 

Reageer