Ik kan niet meer SMS-en en bellen.
Wat kan er aan de hand zijn?
En wat kan ik er aan doen om het op te lossen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Nicolytsky,
Welkom op het Simyo Forum.
Heb je wel verbinding met het netwerk? Dit kan je op je scherm zien.
Soms is het voldoende om je telefoon uit en na enkele minuten weer aan te zetten.
Als dat niet helpt Simkaart en, indien mogelijk, batterij er uit halen, 10-15 minuten wachten, alles terugplaatsen en toestel weer aanzetten.
Als ook dit niet helpt kan je een kruistest proberen, jouw simkaart in een andere, simlockvrije, telefoon en die andere simkaart in jouw telefoon.
Als jouw simkaart het in beide telefoons niet doet is de simkaart waarschijnlijk defect en kan je via Mijn Simyo een nieuwe aanvragen.
Welkom op het Simyo Forum.
Heb je wel verbinding met het netwerk? Dit kan je op je scherm zien.
Soms is het voldoende om je telefoon uit en na enkele minuten weer aan te zetten.
Als dat niet helpt Simkaart en, indien mogelijk, batterij er uit halen, 10-15 minuten wachten, alles terugplaatsen en toestel weer aanzetten.
Als ook dit niet helpt kan je een kruistest proberen, jouw simkaart in een andere, simlockvrije, telefoon en die andere simkaart in jouw telefoon.
Als jouw simkaart het in beide telefoons niet doet is de simkaart waarschijnlijk defect en kan je via Mijn Simyo een nieuwe aanvragen.
Hoi Nicolytsky,
Welkom op het forum!
Wat vervelend dat je niet kunt bellen en sms'en. Heb je Franswon's advies al opgevolgd door je toestel even uit te schakelen en opnieuw te starten?
Ik ben ook benieuwd wat voor melding je krijgt op het moment dat je een uitgaande oproep probeert te plegen.
Voor de zekerheid heb ik toch nog jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Om dit volledig te voltooien wil ik je nog één keer vragen jouw toestel voor 5 minuten uit te schakelen.
Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen?
Groetjes,
Tanuja
@Franswon Super bedankt!
Welkom op het forum!
Wat vervelend dat je niet kunt bellen en sms'en. Heb je Franswon's advies al opgevolgd door je toestel even uit te schakelen en opnieuw te starten?
Ik ben ook benieuwd wat voor melding je krijgt op het moment dat je een uitgaande oproep probeert te plegen.
Voor de zekerheid heb ik toch nog jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Om dit volledig te voltooien wil ik je nog één keer vragen jouw toestel voor 5 minuten uit te schakelen.
Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen?
Groetjes,
Tanuja
@Franswon Super bedankt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.