Skip to main content
Goedemiddag,



Onlangs ben ik overgestapt naar Simyo. Mijn telefoonnummer is per 02 januari 2015 overgezet en de simkaart is inmiddels geactiveerd. Desondanks kan ik niet bellen of gebeld worden of internetten. Wanneer ik een nummer bel krijg ik de boodschap "Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is en hoe dit probleem z.s.m. opgelost kan worden!



Groet,



Remco
Je hebt vast je telefoon al eens helemaal uit- en weer aangezet Remco. ?

Soms lukt het op deze manier en anders wachten tot een moderator reageert.

Die kan je kaart een reset geven ahw.
Hoi R.D., welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic even in het subforum Simkaart gezet. Zo kunnen andere bezoekers het makkelijker vinden.



Hier is dan de moderator waar koorelle het over had. Alleen zie ik dat je ook vanmiddag er al een belletje naar de klantenservice aan gewaagd hebt.

Heel verstandig, want inmiddels is je simkaart geactiveerd en kun je er gebruik van maken 🙂

Reageer