Skip to main content
Voor mijn moeder heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Ik heb de simkaart geactiveerd. Als we proberen te bellen krijg ik de melding dat om administratieve redenen de aansluiting buiten gebruik is. Willen jullie de sim kaart opnieuw aanmelden bedankt.
Heb je berichten gehad (mail/sms) dat (prepaid) je beltegoed op is?

Of (Simonly) dat je bent afgesloten wegen hoogverbruik?



Heeft hij het trouwens ooit gedaan? Of heeft hij het nooit gedaan?
Het beltegoed is nog helemaal volledig. En de kaart heeft het nooit gedaan.
Hoi Willy O,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat de simkaart het niet lijkt te doen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Vraagt het toestel om een pincode zodra je 'm aan zet? En wordt de pincode vervolgens geaccepteerd? Zie je links bovenin het scherm dat je toestel verbinding heeft gemaakt met het netwerk?



Ik heb toch even een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil je het toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk kun je dan wel weer gewoon bellen en SMS'en.



Hou je me op de hoogte?



@ Wimj12: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer