.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn vervangende simkaart niet activeren?


Reputatie 1
Badge

Samsung heeft mijn smartphone gemaakt , maar mijn simkaart die ik er niet had uitgehaald is nu weg ik hadnog een nieuwe ,maar uren bezig , puk code fout kreeg noodbericht kan het nummer 19 letters niet van de nieuwe er inzetten , allesdoet het nu behalve mij telefoon  zo jammerik weet het niet meer wachtwoord veranderd puk code durf niet verder heb nog 8 keer voor puk code , help mij aub 

mijn h dank Kleppertje

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Bas 17 April 2021, 12:46

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Kleppertje, 

Goed dat je even aan de bel trekt!

Volgens onze gegevens was deze vervangende simkaart te lang niet geactiveerd. We zullen dus even een nieuwe naar je moeten opsturen!

Ik heb inmiddels kosteloos een nieuwe vervangende simkaart voor je aangevraagd. Naar verwachting wordt die dinsdag bij je thuis afgeleverd 😇

Laat je ons even weten of het activeren van deze nieuwe simkaart wel lukt? 

Groetjes,
Bas

Reputatie 1
Badge

Hoi Bas  oh wat fijn om te horen , ik wacht op de nieuwe Sim kaart , hartelijk dank zodra het gelukt is 

hoor je dit van mij , Vr groet Kleppertje

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Kleppertje, 

Graag gedaan hoor! We wachten het even af, ik ga ervan uit dat het helemaal goed komt nu 😊

Groetjes,
Bas

Reputatie 1
Badge

Hallo Bas , bij deze wil ik jou heel hartelijk bedanken , voor de nieuwe simkaart en alle nieuwe nummers erbij , ik ben er zoet 

meegeweest , 2 dagen bezig , omdat alles er opnieuw ingezet moest worden ,, geen watshap er in ,geen account kunnen maken 

van Samsung ,lukt me niet , had geen geluid , telefoon doet het goed , via Google adressen enz , jammer dat account Samsung 

niet lukt ,, is dat een probleem ?.? Vragen steeds naar oude mobiel , maar ik had deze smartphone galyxi a50 al alleen is hij gerepareerd

door Samsung ,, en alles is nu anders , maar voor zover mijn dank aan jou , Vr groet Kleppertje :blush::yum:

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Kleppertje,

Graag gedaan hoor! Zo te horen heb je een behoorlijke lijdensweg achter de rug, maar het komt goed 😊

Mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan zitten we voor je klaar!

Groetjes, 
Bas

Reputatie 1
Badge

:innocent: Hoi Bas , vraag mij toch af , hoe ik een Samsung account moet maken ,, ik heb geen wachtwoord 

eigenlijk niks ,daar het steeds mislukte , toestel is van Samsung , is dit belangrijk ? Had dit reeds eerder 

vermeld aan jou bij vorige bericht ,, Gr van Kleppertje , 

Reputatie 7

@Kleppertje Of je een Samsung account wil aanmaken is geheel aan jou. In ieder geval heeft een Samsung account niets van doen met je Simyo account/-aansluiting.

 

Reputatie 7
Badge +9

Een Samsung account kun je hier aanmaken. Het kan handig zijn voor sommige van de voorgeïnstalleerde apps en om verschillende Samsung apparatuur (bijvoorbeeld TVs) te kunnen koppelen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Kleppertje,

Sorry dat ik niet op die vraag heb gereageerd! Denk dat ik die over het hoofd heb gezien 😅

Zo te zien heeft Groentjuh je al geholpen inmiddels 😊 (thanks Groentjuh!)

Heb je nog andere vragen? Let us know!

Groetjes,
Bas

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal , krijg ineens bericht over Samsung account , ja dat vragen zij mij op mijn smartphone ,?

kan ik dit negeren of moet ik dat echt doen , dat wou ik graag weten , inderdaad heeft dat niets met 

simyo te maken , maar het toestel is van Samsung , daar om mijn vraag , sorry , als dit niet bij jullie hoort 

Vr groet Kleppertje , bedankt voor jullie reacties , :relaxed:

Reputatie 7

@Kleppertje Nee, dat heeft niets met Simyo te maken. Het is aan jou of je een Samsung account wil aanmaken. Zie de post van @Groentjuh even terug. Daarin vind je enige toelichting en een link.

Reputatie 1
Badge

Ja hoor even teruggekeken , dan doe ik dit even niet ,, bedankt voor het antwoord , groentjuh, groet Kleppertje 

Reputatie 1
Badge

Ook Ricok  bedankt voor je bericht ,  aan mij ,, Vr groet Kleppertje :slight_smile:

Reageer