Skip to main content

.

Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen, en kan deze helaas niet activeren, omdat deze optie niet op de site te vinden is. Mijn simkaart nummer is: 68867837. Wat te doen?
ik heb precies het zelfde probleem, ik heb vandaag ook mijn nieuwe simkaart gekregen maar er is geen kopje voor vervangende simkaart activeren. Mijn simkaart nummer is : 68867894
Ik heb de simkaart net geactiveerd.
Hoi idediepvries en Daanowntje,



Wat vervelend dat het activeren van je simkaart niet meer werkte. Het klopt dat het gister aan het eind van de middag even niet mogelijk was om je simkaart te activeren. Dit is echter nu niet meer het geval. Het is zo te zien bij jullie allebei gelukt. Sorry dat het activeren wat langer heeft geduurd dan normaal 🙂.



Groetjes, Tiury
Hallo,



Als ik mijn nieuwe simkaart probeer te activeren krijg ik het volgende te zien;



Het opgegeven simkaart nummer is onjuist.



Het nummer kan ik wel in een PM naar iemand sturen.
Hoi martijns,



Welkom op het forum.



Vervelend dat het activeren van je simkaart niet lukt.



Je hoeft je nummer niet door te geven. 🙂 Dat is namelijk al gekoppeld aan je forumnaam.



Ik zie dat je per abuis 2x een vervangende simkaart hebt aangevraagd. De 1e simkaart, eindigend op 971 is op 19-5 opgestuurd. Deze heb je ontvangen.

De 2e simkaart is de simkaart dat je moet hebben. Deze is gisteren naar je opgestuurd. Het simkaartnummer eindigt op 015. Via Mijn Simyo kan je de juiste simkaart activeren.
Hoi martijns,



Welkom op het forum.



Vervelend dat het activeren van je simkaart niet lukt.



Je hoeft je nummer niet door te geven. 🙂 Dat is namelijk al gekoppeld aan je forumnaam.



Ik zie dat je per abuis 2x een vervangende simkaart hebt aangevraagd. De 1e simkaart, eindigend op 971 is op 19-5 opgestuurd. Deze heb je ontvangen.

De 2e simkaart is de simkaart dat je moet hebben. Deze is gisteren naar je opgestuurd. Het simkaartnummer eindigt op 015. Via Mijn Simyo kan je de juiste simkaart activeren.






Hoi -Ali,



De simkaart met 971 heb ik tot op heden niet kunnen activeren. Dit is echter geen probleem want de simkaart met 015 die ik vandaag ontving heb ik zonder enig probleem kunnen activeren. Aan uw forumpost heb ik een stuk meer gehad als het telefonisch contact vandaag.
Hoi martijns,



Erg fijn om te lezen dat je de tweede simkaart hebt kunnen activeren. In je gegevens zie ik deze activatie ook terug 🙂 Jammer dat het telefonische contact niet erg heeft geholpen, maar gelukkig is het opgelost.



Werkt de nieuwe simkaart naar behoren? 😳
Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren, wat ik sinds gister al probeer te doen, omdat er geen link aanwezig is om het proces in gang te brengen. Omdat het ook mijn zakelijke telefoon betreft hoop ik niet dat II hoeft te wachten tot na t weekend. Ik betreur het dan ook dat er in het weekend niemand is die kan helpen.



Mvg,

Rosanne
Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren, wat ik sinds gister al probeer te doen, omdat er geen link aanwezig is om het proces in gang te brengen. Omdat het ook mijn zakelijke telefoon betreft hoop ik niet dat II hoeft te wachten tot na t weekend. Ik betreur het dan ook dat er in het weekend niemand is die kan helpen.



Mvg,

Rosanne




Probeer Twitter, dan krijg je ook in het weekend antwoord. Soms ook op dit forum, als er een moderator is die thuis zit en niets anders om handen heeft!
Hoi Rosanne11,



Welkom op het Simyo Forum.



Oei, wat lastig dat je jouw nieuwe simkaart niet kunt activeren. Helaas had ik dit van het weekend ook niet kunnen doen. Hiervoor is de IT afdeling nodig en die zijn er vanaf vandaag weer. Sorry :(



Ik zie dat je gelukkig vandaag verder geholpen bent en dat jouw simkaart geactiveerd is! Zou je willen laten weten of alles werkt zoals het hoort te werken?



@Scotsman, bedankt voor je hulp! Helaas had ik ook via Twitter niet kunnen helpen in dit geval.



Groetjes,

Angela

Reageer