Skip to main content
Waarom zenden jullie een nieuwe vervangende simkaart met instructie mee die niet werkt?

Wil nu m'n vervangende simkaart activeren en dat kan dus niet; geen link op de pagina. Als ik zo het forum lees, moeten jullie steeds handmatig de nieuwe simkaart koppelen en activeren.

Stuur dan een goede instructie mee met de strekking dat de klantenservice handmatig de boel moet activeren en je dus vóór 17:30 contact gezocht moet hebben.

Baal hier stevig van want wilde nu m'n iPhone 5s gaan gebruiken.
Hoi Ronix,



Je kunt je simkaart aanmelden via de beschrijving op mijn simyo.

Wat snap je er niet aan? Volgens mij is de beschrijving best duidelijk.
Hoi Ronix,



Je kunt je simkaart aanmelden via de beschrijving op mijn simyo.

Wat snap je er niet aan? Volgens mij is de beschrijving best duidelijk.





Valt weinig te snappen, de link om het te activeren staat er gewoon niet.

Het gaat niet om het aanmelden van een simkaart maar om het activeren van een vervangende simkaart.
Hoi Ronix,



Voor de overzichtelijkheid van het forum heb ik net jouw topic verplaatst naar het subforum Simkaart.



Het klopt dat bij jou de link niet zichtbaar was. En ik zeg 'was', want dat is hij gelukkig nu wel.



Vanwege een oude foutmelding aangaande een oude vervangende simkaart die besteld was in 2013 stond bij jou die link niet op Mijn Simyo.

Dit is nu aangepast en je kunt je simkaart activeren zoals omschreven staat.

Om je het goede nieuws te vertellen heb ik je proberen te bellen, maar je was in gesprek. In plaats daarvan heb ik je een smsje gestuurd. Dan ben je tenminste snel op de hoogte :)



Het handmatig koppelen van simkaarten komt gelukkig maar heel zelden voor. Alle gevallen waarbij er niets aan de hand is, lees je namelijk niet op het forum ;)



Laat je nog even weten wanneer het gelukt is, Ronix?





maikel.twinnie, dank voor het meedenken.

Reageer