Skip to main content
antwoord

Waarom kan ik mijn simkaart niet activeren?

  • June 1, 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Vandaag 01-06-2024 is, na nummerbehoud, de simkaart te gebruiken. Ik kan de simkaart echter niet activeren. Ingelogd op mijnsimyo. Op het scherm kan ik echter NIET naar mijninstellingen. Ook is er geen blauwe knop. Op jullie forum gelezen dat er een blauwe knop zou zijn. Die is er ook niet op dat scherm. 

Beste antwoord door Amy

Hoi @Onno Brinkman,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat jouw simkaart inmiddels is geactiveerd! Veel plezier met je Simyo abonnement 😊.

@J.D.L. Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 1, 2024

Kijk eens via onderstaande link voor aanvullende info @Onno Brinkman :

https://www.simyo.nl/klantenservice/simkaart/activeren

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • June 3, 2024

Hoi @Onno Brinkman,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat jouw simkaart inmiddels is geactiveerd! Veel plezier met je Simyo abonnement 😊.

@J.D.L. Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Amy