Skip to main content

.

Ik heb ook onlangs een nieuwe (4G) simkaart ontvangen met een begeleidende brief. In de brief staat wat je moet doen. Echter, er is geen link ´activeer je nieuwe simkaart´. Graag een oplossing
Dohi, welkom op het forum.

Met deze link zou je verder moeten komen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-waarom-en-hoe-40

Laat even weten of het gelukt is.
Dohi, wat zou kunnen is dat je al eens eeerder een simkaart hebt besteld die je destijds niet hebt geactiveerd. In dat geval verschijnt (nog) geen nieuwe activatie link.



Dit zal een moderator oppakken en je helpen. Dit waarschijnlijk vanaf aanstaande maandag, omdat de helpdesk in het weekend in principe niet bemand en bevrouwd is.
Hi Dohi,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat je je simkaart nu niet kunt activeren 😞 Ik zie dat dat wel gewoon zou moeten lukken, want je hebt in totaal twee simkaarten gehad in je Simyo looptijd - eentje in 2011 en eentje in 2014. Beide simkaarten zijn geactiveerd geweest.



Wil je me in een privébericht het simkaartnummer toesturen van je laatst ontvangen simkaart? Dan ga ik dit voor jou in orde maken.



@ Frenske en RicoK, dank voor de reacties!!



Groetjes,

Jihane

Reageer