Hallo
Heb een nieuwe simkaart 75601188 en is niet te activeren krijg telkens code error 2.1
wat moet ik nu doen.
Groetjes Henri
Bladzijde 1 / 1
Hoi Egelmeers,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat stom dat je je simkaart niet eens kunt activeren 😞 Welke webbrowser gebruik je? Ik raad je Google Chrome aan. Gebruik je die al? Dan kun je het beste je cookie- en cachegegevens verwijderen en het dan nogmaals proberen.
Lukt het daarna nog steeds niet? Dan hoor ik dat graag 🙂 We gaan dan concreet een andere oplossing voor jou vinden.
Laat je het mij weten?
Groetjes,
Egelmeers
Welkom op het Simyo Forum!
Wat stom dat je je simkaart niet eens kunt activeren 😞 Welke webbrowser gebruik je? Ik raad je Google Chrome aan. Gebruik je die al? Dan kun je het beste je cookie- en cachegegevens verwijderen en het dan nogmaals proberen.
Lukt het daarna nog steeds niet? Dan hoor ik dat graag 🙂 We gaan dan concreet een andere oplossing voor jou vinden.
Laat je het mij weten?
Groetjes,
Egelmeers
Gaat nog steeds niet code error 2.1Hoi Egelmeers,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat stom dat je je simkaart niet eens kunt activeren 😞 Welke webbrowser gebruik je? Ik raad je Google Chrome aan. Gebruik je die al? Dan kun je het beste je cookie- en cachegegevens verwijderen en het dan nogmaals proberen.
Lukt het daarna nog steeds niet? Dan hoor ik dat graag 🙂 We gaan dan concreet een andere oplossing voor jou vinden.
Laat je het mij weten?
Groetjes,
Egelmeers
Welkom op het Simyo Forum!
Wat stom dat je je simkaart niet eens kunt activeren 😞 Welke webbrowser gebruik je? Ik raad je Google Chrome aan. Gebruik je die al? Dan kun je het beste je cookie- en cachegegevens verwijderen en het dan nogmaals proberen.
Lukt het daarna nog steeds niet? Dan hoor ik dat graag 🙂 We gaan dan concreet een andere oplossing voor jou vinden.
Laat je het mij weten?
Groetjes,
Egelmeers
Geprobeerd in google chrome maar doet het nog niet code error 2.1
Hoi Egelmeers,
Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt. Ik heb het gelijk doorgezet aar de technische afdeling. Zij gaan kijken waarom het voor jou niet mogelijk is en wellicht activeren ze de simkaart al voor je. Zodra we meer weten houden we je op de hoogte!
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt. Ik heb het gelijk doorgezet aar de technische afdeling. Zij gaan kijken waarom het voor jou niet mogelijk is en wellicht activeren ze de simkaart al voor je. Zodra we meer weten houden we je op de hoogte!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.