Skip to main content
Heb in Augustus van dit jaar een nieuwe simkaart aangevraagd

probeer nu pas mijn simkaartje opnieuw te activeren(geen tijd gehad).

krijg alleen maar de melding "sorry er is iets mis gegaan"

kan het zijn dat mijn kaartje al verlopen is ?
Welke browser gebruik je? Simyo werkt qua site het beste met Chrome, probeer ook eens cookies en cache wissen.
Hoi Willem 65,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat het niet lukt om je simkaart te activeren! Dat zou gewoon nog moeten kunnen! Net zoals Friesian ben ik benieuwd naar welke webbrowser je gebruikt. De tips die hij heeft zijn heel goed: wil je je cookies en cachegegevens eens verwijderen? Dan hoort de website prima te werken!



Ik heb het toch meteen doorgestuurd naar de technische afdeling, en zij hebben de simkaart voor jou geactiveerd 😉 Je hebt dus een e-mail ontvangen met je nieuwe pin en pukcode. Het activeren hoeft dus niet meer, maar ik raad je toch aan om bovenstaande acties uit te voeren om de website zo vlot mogelijk te laten draaien.



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



@ Friesian, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Jihane
Heb in Augustus van dit jaar een nieuwe simkaart aangevraagd

probeer nu pas mijn simkaartje opnieuw te activeren(geen tijd gehad).

krijg alleen maar de melding "sorry er is iets mis gegaan"

kan het zijn dat mijn kaartje al verlopen is ?




Super bedankt

Weer een tevreden Simyo klant .
Hoi Willem 65,



Graag gedaan, leuk dat zo tevreden bent 🙂 Als je nog andere vragen hebt, weet je ons te vinden hé?



Groetjes,

Samantha

Reageer