Skip to main content
Ja wordt mijn probleem vandaag nog opgelost, Ik ben nu al ruim 5 dagen bezig met mijn sim kaart te laten activeren. Tja best frustrerend toch? Geen fatsoenlijk antwoord op mijn vragen van u klantenservice, om dit te realiseren. Alleen maar domweg stomme Reactie"s terug. Maar tot op heden geen reactie op mijn echte probleem, Mijn Simkaart is geblokkeerd nml. Ja nu al ruim 5 dagen niet hoor. Fijn alvast bedankt.Zie reactie klantenservice.Van mijn kant uit, Al ruim 5 dagen geprobeerd een net antwoord te krijgen voor mijn probleem
Hoi aryan van zon.



Ik kan me totaal niet vinden in jouw woorden.

Ik heb wel eens de klantenservice gebeld en werd vriendelijk en goed geholpen.

Dus....geen fatsoenlijk antwoord, stomme reacties terug.....nee. Maar misschien wou jij een ander antwoord, misschien heb je dit niet willen weten?

Mocht je die informatie nog niet hebben gelezen, neem het dan toch even door.



Suuk 6
Hoi Aryan van Zon,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat ontzettend lastig dat je jouw simkaart niet kunt activeren. Vooral omdat het al zo lang moet duren.



Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je al een conversatie met mijn collega via de e-mail hebt gehad. Hij probeert contact met je op te nemen zodat we dit probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen. Helaas heeft hij je nog niet te pakken gekregen.



In jouw gegevens zie ik niet dat jij een nieuwe simkaart hebt gekregen. Kun je mij vertellen hoe je deze simkaart hebt besteld en wanneer je hem hebt ontvangen? Als er geen simkaart in het systeem gekoppeld staat, kan ik hem niet activeren. Laat je het even weten?



@Friesian, bedankt voor je bericht :)



Groetjes,

Angela

Reageer