Skip to main content
Ik had de vorige keer een nieuwe simkaart besteld>

Daarvan heb ik op een gegeven moment., na een avond zuipen met mijn maatjes., de pincode 3 keer fout ingedrukt.

De volgende dag ging ik op de website de PUK - Code opzoeken en kreeg ik 10 pogingen om de juiste PUK code in te voeren.

Elke keer dat ik de puk code invoerde pakte hij deze code niet.

10 Keer achter elkaar., en ik weet zeker dat ik de puk code goed had ingetypt.



kan het zo zijn dat de pukkcode die mij mijn simkaart staat nog de puk code van mijn oude simkaart is geweest ??



Mijn Simkaart is nu Puk Blocked,. en kan weer een nieuwe aan vragen.,

Bij deze heb ik een nieuwe simkaart bested.



Ik ga er vanuit dat deze keer de PUK code overeenkomt met de PUK code die staat bij instellingen >> Simkaart





Groeten Sven.
Simkaart weer in en uit de telefoon gedaan., en opeens werkte ., moest een aantal protecool configuraties downloaden mbt tot het configureren van multi media messaging services., nu ik deze configuratie had gedownload via een link ik de door jullie gestuurde sms werkt alles weer naar behoren., en op de een of andere manier is de puk- blockkade melding ook verdwenen.



Mochten jullie al zo snel hebben gehopen,. bedankt !!





Mopcht dit niet het geval zijn,.dan denk ik dat de simskaart geen goed contact had met het frame van de simcontroller unit in de telfoon.



Zou mijn bestelling van een nieuwe simkaart die ik 10 minuten geleden heb aangevraagd geannuleert kunnen worden ?



Bedankt!

Groeten Hein!!
Fijn dat je het probleem zelf hebt kunnen oplossen.



Groet Paul
Zou mijn bestelling van een nieuwe simkaart die ik 10 minuten geleden heb aangevraagd geannuleert kunnen worden ?



Bedankt!

Groeten Hein!!









Bedankt voor de moeite! 🙂 Groeten hein
Hoi Hein!



Welkom op het Simyo Forum!



Wat fijn dat het probleem zichzelf opgelost heeft 🙂 Wij hebben namelijk geen magisch trucje uitgevoerd, dat heb je helemaal zelf gedaan. Soms het werkt wonderen om je simkaart eruit en erin te stoppen.



Helaas kan ik je opgestuurde simkaart niet tegenhouden. Je kunt, zodra je de simkaart binnen hebt, 'm gewoon bewaren in je kast. Mocht je ooit een vervangende simkaart nodig hebben, dan heb je deze nog als reserve liggen.



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



@ PaulH, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer