Skip to main content
Gisteren heb ik een brief met een vervangende simkaart ontvangen. Deze simkaart kan ik echter niet op simyo.nl bij de simkaart instellingen activeren. Wat is hiervoor de reden :?
Hoi, welkom op het forum.



Kun je ook aangeven waarom dat niet kan? Krijg je een foutmelding?
Hoi N69,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat het activeren van je nieuwe simkaart niet lukt! Mijn collega van de technische afdeling heeft jouw simkaart zojuist handmatig geactiveerd. De bijbehorende codes (Pin en Puk) zijn per e-mail naar je toegestuurd. Je vindt deze codes ook op Mijn Simyo.nl >Instellingen >Simkaart.



Werk de simkaart nu naar behoren?



Groetjes,

Sean



@Raytje, hartelijk dank voor het meedenken!
Ik heb precies het zelfde , nieuwe kaart vandaag gekregen. Maar als ik inlog kan ik het niet veranderen. De oude gegevens van de oude kaart staat er nog in. Je kan niets wijzigen.
Op de site staat alleen 'vervangende sim bestellen', geen linkje om te activeren.

Ik heb zelfde probleem: kan niet activeren.

Gewoon even wachten tot maandag als technische afdeling open is, en anders tot de site aangepast wordt door webmaster ofzo. Even een weekend niet bellen is ook wel eens fijn hahaha

Ja sorry, ik ben er redelijk makkelijk in...
Hoi Marnouk75,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend! Je kunt je simkaart activeren via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen > Vervangende simkaart activeren.



Je kunt de simkaart echter enkel activeren als je beltegoed hebt staan op je simkaart. Anders werkt het niet. Kun je dan eerst opwaarderen?



@RR328, haha, wat een geweldige houding! Zo ben ik zelf ook! Even rust. Ik zie dat je inmiddels de simkaart al hebt weten te activeren. Klopt dat?



Groetjes,

Ilias

Reageer