Hallo, hallo,
Een nieuwe simkaart binnen met een mooi kaartje. Maar..... bij instellingen op de website vind ik helemaal niet de functie ''activeer je nieuwe simkaart''. Ook is er geen andere manier om het wel te doen. Het is er gewoon niet. Dus inmiddels ben ik een week verder en heb nog steeds geen bereik : (.
Deze vraag is eerder gesteld en daarop plaatste ik ook een reactie, maar heb tot nog toe geen reactie.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Dirrrk,
Wat leuk dat je je simkaart binnen hebt. Deze kan je inderdaad nog niet activeren. Dat komt doordat je aansluiting geblokkeerd is vanwege een negatief tegoed. Wij zijn je eenmalig tegemoet gekomen tot een tegoed van €0,00. Als je via Mijn Simyo je beltegoed opwaardeert tot een positief tegoed, dan kun je je simkaart activeren. Dat kan via Instellingen > Simkaart.
Laat je me even weten of het uiteindelijk gelukt is?
Groetjes,
Estelle
Wat leuk dat je je simkaart binnen hebt. Deze kan je inderdaad nog niet activeren. Dat komt doordat je aansluiting geblokkeerd is vanwege een negatief tegoed. Wij zijn je eenmalig tegemoet gekomen tot een tegoed van €0,00. Als je via Mijn Simyo je beltegoed opwaardeert tot een positief tegoed, dan kun je je simkaart activeren. Dat kan via Instellingen > Simkaart.
Laat je me even weten of het uiteindelijk gelukt is?
Groetjes,
Estelle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.