Skip to main content
antwoord

Waarom kan ik mijn eSIM niet activeren na de overstap?

  • April 19, 2025
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Ik ben overgestap van een profider naar Simyo en heb aangegeven dat met een eSim te willen doen. Vandaag is het nummer overgezet en is mijn oude abonnement bij de andere profider stopgezet. Ik hoopte dat ik nu gebruik kon maken van internet en bellen, maar nu geeft de app mijn simyo aan dat mijn telefoon geen esim heeft. Het is een Iphone 13 dus hij zou wel compatible moeten zijn. 

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Daanzeilstra,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat er een fysieke simkaart is opgestuurd. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Voor nu een prettige dag verder! 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • April 22, 2025

Hoi ​@Daanzeilstra,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat er een fysieke simkaart is opgestuurd. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Voor nu een prettige dag verder! 

Groetjes,
Amy