.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn eSIM niet activeren?

  • 23 December 2023
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Beste,

 

Zojuist geprobeerd mijn e-sim te activeren op mijn nieuwe toestel. Echter na aanvragen vervangende simkaart en doorlopen proces krijg ik geen verbinding. Ook na opnieuw starten telefoon niet.

 

Hoe kan dit worden opgelost?

icon

Beste antwoord door Amy 27 December 2023, 12:52

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +2

@HV2906 Wat geeft de app aan bij Simkaart type? En komt het nummer van de eSIM daarin (ongeveer) overeen met het nummer in je telefoon bij de eSIM gegevens?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @HV2906,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie dat de aansluiting in error is gegaan helaas. Dit wordt automatisch binnen 3 werkdagen opgelost. We gaan ervan uit dat dit voor zaterdag is verholpen en je de eSIM weer kan downloaden. Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Bedankt voor je reactie @Aar

Groetjes,
Amy

Reageer