Beste,
Zojuist geprobeerd mijn e-sim te activeren op mijn nieuwe toestel. Echter na aanvragen vervangende simkaart en doorlopen proces krijg ik geen verbinding. Ook na opnieuw starten telefoon niet.
Hoe kan dit worden opgelost?
Beste,
Zojuist geprobeerd mijn e-sim te activeren op mijn nieuwe toestel. Echter na aanvragen vervangende simkaart en doorlopen proces krijg ik geen verbinding. Ook na opnieuw starten telefoon niet.
Hoe kan dit worden opgelost?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie dat de aansluiting in error is gegaan helaas. Dit wordt automatisch binnen 3 werkdagen opgelost. We gaan ervan uit dat dit voor zaterdag is verholpen en je de eSIM weer kan downloaden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Bedankt voor je reactie
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.