Skip to main content

IK heb zojuist een abonnement afgesloten maar krijg in de app niet de optie om mijn esim te activeren. Hoe verder?

Hoi @Hans_van_Ballegooij,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om de eSIM te activeren! Graag wil ik van je weten welk type toestel je gebruikt en of je de laatste software versie hierop hebt staan. Mocht er nog een software update klaar staan dan mag je dit updaten naar de laatste/nieuwste versie. Ook mag je even je profiel verwijderen en opnieuw toevoegen. Dit doe je via de inlogpagina door op '’aanpassen'’ te klikken en vervolgens op het kruisje bij je profiel te klikken, hierna mag je even opnieuw inloggen. Je kan dan controleren of het lukt om de eSIM te activeren via Mijn Simyo App > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Mocht je dit niet zien dan kan je nog even de App verwijderen en opnieuw downloaden. 

Mocht dit geen verbetering hebben gegeven zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit even voorleggen bij de technische dienst. Hopelijk krijgen we dan snel je eSIM aan de praat 😊. 

Groetjes,
Amy


Reageer