Goedemiddag,
Mijn SIMkaart gisteren binnengekregen, zonder wachtwoord. Als het om veiligheid te doen was, dan begreep ik het nog. Maar de omslachtigheid is verschrikkelijk!
Stap 1. Ik moet naar internet. Hoe dan? Ik heb geen internet, ik verwachte dat te hebben met deze SIM. Dus ik moest ervoor naar vrienden. Eenmaal een account aangemaakt volg ik netjes het proces, maar ik moet akkoord gaan met een contract dat niet te downloaden is! De knop werkt simpelweg niet. Verschillende webbrowsers geprobeerd, waaronder Safari, maar het werkt gewoon niet. Ik kan niet akkoord gaan met een contract waarvan ik niet weet wat erin staat. Ik heb geen WhatsApp en geen social media. Hoe kom ik alsnog aan het contract waarmee ik dien akkoord te gaan op de website?
En als dat niet mogelijk is, waarheen stuur ik dan de simkaart terug om mijn aanvraag te ontbinden? Waar is de simpele weg van 2 enveloppen gebleven en je telefoon direct in te kunnen schakelen. Voor het eerst bij Simyo, maar ik ben er nu al wel klaar mee, wat een gedoe.
Mvg Bob
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.