Hoi @AafkeB,
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de eSIM niet kan installeren! Zit er op dit moment nog een fysieke simkaart in de telefoon? Deze mag je er dan even uithalen en de eSIM opnieuw proberen te installeren. De fysieke simkaart kan namelijk de installatie verstoren.
Ik hoor graag of het hierna lukt!
Groetjes,
Amy
Helaas dat lukt ook niet. Het lukt namelijk niet om mijn contract te accepteren want daar gaat het fout. Ik ben er ondertussen ook al ver klaar mee. Het is graag of niet. Ik ga niet dagen kloooien omnoets werkend te krijgen. Dan ga ik wel naar een ander.
Hoi @AafkeB,
Begrijpelijk. Je kan nog proberen om je contract te bevestigen via de website in plaats van de app. Hierbij de inlogpagina van onze website: https://mijn.simyo.nl/inloggen.
Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Amy
Dat heb ik ook al geprobeerd. Ik heb al diverse topics gelezen hierover en alles geprobeerd wat in mijn macht ligt. Als je zo als klant moet beginnen dan belooft dat weinig goeds voor de toekomst terwijl jullie perfecte bundels hebben.
Hoi @AafkeB,
Dat is vreemd. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee op de aansluiting. Het nummer dat is gekoppeld aan jouw forumaccount kan ik helaas niet terugvinden in ons systeem.
Groetjes,
Amy