Skip to main content

Goedemiddag,

Vandaag is mijn nummer overgezet naar Simyo. Het lukt alleen niet om het contract te ondertekenen. Vanmorgen wel esim geïnstalleerd, maar toen ook geen mogelijkheid tot bellen of internetten. Inmiddels e sim weer verwijderd, maar niet de mogelijkheid om opnieuw te instaleren. 

 

Ik kan nu helemaal niks met mijn telefoon, dus zou heel erg geholpen zijn als jullie dit voor me kunnen regelen. 

 

Groet Jos

Hoi @Joskra,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om het contract te bevestigen! 

Op dit moment hebben wij helaas een storing waarbij een aantal aansluitingen het contract niet kunnen bevestigen en daarmee het abonnement niet in gebruik kunnen nemen. Onze oprechte excuses voor dit ongemak! 

Dit zou binnen 3 dagen automatisch opgelost moeten zijn. Mocht je hierna nog steeds niet het contract kunnen bevestigen zou je mij dan een privébericht willen sturen? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor.

Groetjes,
Amy


Dank voor je reactie. Ik ben dus sowieso 3 dagen totaal niet bereikbaar. Vrij onhandig moet ik zeggen.

Als ik het forum zo doorspit was dit probleem 3 maanden geleden ook al aan de orde, maar nog steeds geen oplossing dus als ik het goed begrijp?

 

Groet Jos


Hoi @Joskra,

Bedankt voor je reactie. Ik kan het me voorstellen dat het niet ideaal is om 3 dagen te wachten tot je bereikbaar bent. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag voor je na of ik iets kan doen om het proces te versnellen voor je.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer