Ik wil een vervangende simkaart bestellen maar zie bij instellingen die mogelijkheid niet. Kan wel kiezen om de nieuwe kaart te activeren maar dan moet ik er wel eerst een hebben@!
Bladzijde 1 / 1
Hoi jkok,
Het lijkt er op dat je eerder al een vervangende simkaart hebt besteld en die nooit geactiveerd hebt. Om die reden kan je dan geen nieuwe bestellen. Als dit het geval is geef dit even aan, een moderator kan dit dan alsnog regelen.
Het lijkt er op dat je eerder al een vervangende simkaart hebt besteld en die nooit geactiveerd hebt. Om die reden kan je dan geen nieuwe bestellen. Als dit het geval is geef dit even aan, een moderator kan dit dan alsnog regelen.
Halli fran
kan ne niet gerinneren dat ik eerder al een vervangende kaart heb aangevraagd.
Kan ik niet via dezr weg de vervanging aanvragen?
kan ne niet gerinneren dat ik eerder al een vervangende kaart heb aangevraagd.
Kan ik niet via dezr weg de vervanging aanvragen?
Hoi jkok,
Even op een moderator wachten, het is nu weekend, maar met wat geluk pikt een moderator het nog op tijdens het weekend.
Even op een moderator wachten, het is nu weekend, maar met wat geluk pikt een moderator het nog op tijdens het weekend.
En dan kan je het proces nog een beetje versnellen als je aangeeft accoord te gaan met de 5 euro die dit kost.
Tuurlijk ga ik akkoord met 5 euro kosten
Hoi jkok,
Welkom op 't forum :)
Jammer dat het je niet lukte om een vervangende simkaart te bestellen. Dat komt inderdaad omdat er nog een aanvraag zou lopen. Dit kan van heel lang geleden zijn. Geen zorgen, ik heb je gelijk een vervangende simkaart opgestuurd. Je zult de simkaart binnen enkele dagen binnen hebben!
Heb je hier nog vragen over?"
Groetjes,
Caspar
@franswon en wimj12 bedankt voor jullie hulp!
Welkom op 't forum :)
Jammer dat het je niet lukte om een vervangende simkaart te bestellen. Dat komt inderdaad omdat er nog een aanvraag zou lopen. Dit kan van heel lang geleden zijn. Geen zorgen, ik heb je gelijk een vervangende simkaart opgestuurd. Je zult de simkaart binnen enkele dagen binnen hebben!
Heb je hier nog vragen over?"
Groetjes,
Caspar
@franswon en wimj12 bedankt voor jullie hulp!
Caspar
dank voor je snelle rrspons. Wil gewoon graag mijn nieuwe tel gaan gebruiken. Hoop dat de kaart er snel is!
dank voor je snelle rrspons. Wil gewoon graag mijn nieuwe tel gaan gebruiken. Hoop dat de kaart er snel is!
Hoi jkok,
Graag gedaan namens Caspar! :)
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je nieuwe telefoon! De simkaart is volgens ons systeem onderweg en zal binnen enkele dagen bij je op de deurmat vallen. Je kunt hem dan activeren via Mijn Simyo bij Instellingen > Simkaart > Vervangende simkaart activeren. Heel veel plezier alvast met je nieuwe simkaart en telefoon!
Groetjes,
Els
Graag gedaan namens Caspar! :)
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je nieuwe telefoon! De simkaart is volgens ons systeem onderweg en zal binnen enkele dagen bij je op de deurmat vallen. Je kunt hem dan activeren via Mijn Simyo bij Instellingen > Simkaart > Vervangende simkaart activeren. Heel veel plezier alvast met je nieuwe simkaart en telefoon!
Groetjes,
Els
Ook ik zou graag een nieuwe simkaart willen ontvangen. Kan hem ook niet via de site aanvragen, maar heb hem zsm nodig! Help!
Hoi AniekSon,
Zodra een moderator dit leest wordt het geregeld, als je erg veel haast heb kan je ook bellen, Twitter of Facebook gebruiken. Zie https://www.simyo.nl/klantenservice#contact
Zodra een moderator dit leest wordt het geregeld, als je erg veel haast heb kan je ook bellen, Twitter of Facebook gebruiken. Zie https://www.simyo.nl/klantenservice#contact
Hoi AniekSon,
Welkom op het Forum!
Balen dat je geen vervangende simkaart kunt aanvragen! Maak je geen zorgen, ik help je hier gelijk mee.
Zojuist heb ik gratis een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, welke je binnen drie werkdagen ontvangt op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Ik zag dat jij je adresgegevens van de week nog hebt gewijzigd. Hier zullen wij je simkaart naartoe sturen. :$
Na ontvangst van de simkaart kun jij 'm activeren via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.
Gaat het lukken zo?
@ Franswon, bedankt!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Balen dat je geen vervangende simkaart kunt aanvragen! Maak je geen zorgen, ik help je hier gelijk mee.
Zojuist heb ik gratis een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, welke je binnen drie werkdagen ontvangt op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Ik zag dat jij je adresgegevens van de week nog hebt gewijzigd. Hier zullen wij je simkaart naartoe sturen. :$
Na ontvangst van de simkaart kun jij 'm activeren via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.
Gaat het lukken zo?
@ Franswon, bedankt!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.