Skip to main content
Zo juist enkele pogingen gedaan een nieuwe simkaart te bestellen en kreeg dit als antwoord
Hallo jacoba hartensveld Scheffers,



Welkom op het Simyo forum.



Jammer genoeg staat er niet welk antwoord je kreeg.



Wil je dit nog even vermelden?
Dit was het antwoord bij 3 pogingen.



Hier gat iets mis.... probeer het later.
Ik krijg automatisch bericht als je weer reageert!
Bij mij lukt het ook niet.

Er kom te staan:



Hé, hier gaat wat mis …



De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.



Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.



Error code: 1.1
Hier moet een moderator naar kijken. Bedankt voor het melden.
Hoi Jacoba hartensveld Scheffers,



Nogmaals welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat het bestellen van een vervangende simkaart niet lukt. Er was inderdaad een issue met de bestelpagina, maar dit is inmiddels verholpen.



Zou je het misschien nog een keer willen proberen? Mocht het niet lukken dan zal ik een vervangende simkaart naar je opsturen. De kosten hiervoor bedragen €5,-.



@Deick Jij ook welkom op het forum! Dit geldt uiteraard ook voor jou. Als het vandaag nog steeds niet lukt hoor ik het graag en zal ik je een simkaart toesturen.



Groetjes,

Sean



@ Franswon bedankt voor je hulp!
Goedemorgen Sean,

Zo juist weer geprobeerd om de simkaart te bestellen via mijn Simyo, maar helaas is het weer niet gelukt.

Graag opsturen dan maar.



Groetjes,

Jacoba.
Hoi Jacoba,



Dat is vreemd. Ik zal aan mijn collega's doorgeven dat de problemen nog niet helemaal opgelost zijn.



De simkaart gaat vandaag op de post. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen.



Groetjes,

Sean
Bij mij lukt het helaas ook nog niet.
Hoi Deick,



Wat jammer dat het niet gelukt was.



Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie dat er vanmiddag een bestelling is binnen gekomen voor een vervangende simkaart. Het is nu dus blijkbaar wel gelukt 😃 Je zal 'm waarschijnlijk dinsdag of woensdag binnen hebben!



Groetjes Caspar
Hoi Deick,



Wat jammer dat het niet gelukt was.



Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie dat er vanmiddag een bestelling is binnen gekomen voor een vervangende simkaart. Het is nu dus blijkbaar wel gelukt 😃 Je zal 'm waarschijnlijk dinsdag of woensdag binnen hebben!



Groetjes Caspar


Bedankt voor je reactie.



Het is inderdaad gelukt met een andere browser.

Met Firefox lukt het eerst niet.

Met Edge later wel.
Hoi Deick,



Dat is goed om te zien! Fijn dat het je dit nog even hebt laten weten 🙂 Zo weten wij ook precies wat er wel werkt en wat niet op dit moment. Mocht je verder nog vragen hebben ergens over, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela
Inmiddels heb ik de simkaart ontvangen, geactiveerd en het werkt.



Dank,

Jacoba.
Hoi Jacoba,



Dat is goed om te zien 🙂 Fijn dat je dit nog even hebt laten weten. We zien het natuurlijk graag als een probleem opgelost is. Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer