.

Beantwoord

Waarom kan ik geen vervangende simkaart aanvragen?

  • 18 July 2016
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Ik wil graag vervangende (nano) simkaart bestellen. mijnsimyo/instellingen/simkaart: vervangende simkaart aanvragen of activeren --> hier kan je alleen "nummerbehoud" kiezen. waar kan ik deze op korte termijn aanvragen?
Graag spoedige reactie i.v.m. vakantie?
groet,
icon

Beste antwoord door Caspar 19 July 2016, 11:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als er haast bij is dan even met de klantenservice bellen. Ik vermoed namelijk dat je geen vervangende simkaart kan bestellen omdat er in het verleden eentje besteld is maar nooit geactiveerd.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi CvR,

Welkom op het forum.

Leuk dat je binnenkort op vakantie gaat. Waarschijnlijk kun je geen vervangende simkaart aanvragen. Ik heb daarom gelijk je aansluiting erbij gepakt en je een vervangende simkaart opgestuurd.

Je zult de simkaart deze week nog binnen hebben. Wanneer ga je weg?

@Scotsman bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer