Skip to main content

.

Ik heb een nieuwe mobiel gekocht en wil graag een vervangende simkaart aanvragen.

Helaas lukt mij dat niet.

Ik ga naar mijn simyo en log mij in.

Dan ga ik naar instellingen en klik op het kopje simkaart.

En kies vervolgens vervangende simkaart aanvragen en activeren.

Als ik dan klik op beste simkaart komt er te staan simkaart bestellen in 0 uur.

En krijg ik een scherm waar staat dat er iets mis gaat.

En dat ik het later weer kan proberen.

Later weer geprobeerd maar weer niet gelukt.

Heeft iemand een idee hoe ik dan toch vervangende simkaart kan aanvragen?
Het is mij gelukt in een andere browser.

Firefox blokkeert dit waarschijnlijk.
Hoi Ritzha14,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je problemen had bij het bestellen van een vervangende simkaart. Helaas doet Firefox wel vaker lastig, ik zal dit doorgeven aan onze technische afdeling.



Gelukkig is het wel gelukt op een andere browser. Je ontvangt de vervangende simkaart binnen drie werkdagen.



Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?



Groetjes,

Sean
Bedankt voor je antwoord.

Ik heb hier op dit moment geen vragen meer over.
Hoi Ritzha14,



Helemaal goed 🙂 Fijn om te zien dat alles duidelijk is op dit moment. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela

Reageer