Ik wil een nieuwe simkaart aanvragen en krijg telkens een foutmelding.
Maar blijven proberen?
Bladzijde 1 / 1
Probeer eens je cookies en geschiedenis te wissen of een andere browser. Firefox schijnt wat problemen te geven, gebruik jij die ook?
Hoi W.K.
Welkom op het Simyo forum.
Wat vreemd dat het aanvragen van een nieuwe simkaart niet lukt.
Ik zie dat Raytje al wat mogelijke oplossingen heeft aangedragen 😃
Heb je dit al geprobeerd?
Als het nog steeds niet lukt dan hoor ik het graag en zal ik een nieuwe simkaart naar je toesturen.
Groetjes,
Sean
@Raytje bedankt voor het meedenken!
Welkom op het Simyo forum.
Wat vreemd dat het aanvragen van een nieuwe simkaart niet lukt.
Ik zie dat Raytje al wat mogelijke oplossingen heeft aangedragen 😃
Heb je dit al geprobeerd?
Als het nog steeds niet lukt dan hoor ik het graag en zal ik een nieuwe simkaart naar je toesturen.
Groetjes,
Sean
@Raytje bedankt voor het meedenken!
Er komt inmiddels een vervangende kaart mijn richting op!
Prima geregeld!
Prima geregeld!
Hoi W.K.
Dat is goed nieuws! Fijn om te zien dat het allemaal gelukt is. De simkaart zal met 3 werkdagen bij je in huis liggen. Houd wel even rekening met het Paasweekend. Laat je het weten wanneer je hem hebt ontvangen?
Groetjes,
Angela
Dat is goed nieuws! Fijn om te zien dat het allemaal gelukt is. De simkaart zal met 3 werkdagen bij je in huis liggen. Houd wel even rekening met het Paasweekend. Laat je het weten wanneer je hem hebt ontvangen?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.