Skip to main content
mijn simkaart in HTC one toestel staat geen verbinding toe met KPN netwerk. Hoe dit te verhelpen.
Hoi Spons,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het netwerk! 😞 Wat gaat er precies mis? Vraagt je toestel om een pincode zodra je 'm opstart? Dat is namelijk wel nodig om de verbinding tot stand te brengen. Heb je ook geprobeerd handmatig te verbinden met het KPN en/of Simyo netwerk? Dit kun je via je telefooninstellingen regelen!



Ik heb voor de zekerheid ook nog een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee heb ik de aansluiting kort van het netwerk af gehaald, waarna ik 'm weer opnieuw heb aangemeld. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk werkt alles dan weer goed!



Mocht dat niet zo zijn, dan wil ik je vragen om je simkaart even in een andere telefoon te stoppen en andersom. Merk je dan dat jouw simkaart wel in een ander toestel werkt? En hoe doet een andere simkaart het in jouw telefoon? Dit is allemaal handige informatie om erachter te komen waar de kern van het probleem zich bevindt.



Ik hoor graag van je!



Groetjes,

Jihane
Hoi Janine,



Na alle tips te hebben opgevolgd die helaas geen positief resultaat opleverden, heb ik de telefoon na laten kijken.

De antenne bleek van het moederbord te zijn los geraakt. Dit is inmiddels verholpen en alles werkt weer naar behoren.

Bedankt voor jullie suggesties en alvast fijne feestdagen gewenst.



Vriendelijke groet,

Jos Kaandorp
Hoi Jos.



Bedankt voor de update! Wat fijn dat je de oorzaak hebt gevonden en dat het weer naar behoren werkt 😃



Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum. Voor nu wens ik je alvast fijne feestdagen!



Groetjes,

Sean

Reageer