.

Beantwoord

Waarom kan ik geen sms ontvangen op mijn Prepaid simkaart in het buitenland?

  • 21 September 2016
  • 1 reactie
  • 374 Bekeken

Sinds een aantal weken verblijf ik in het buitenland. Toen ik er een aantal dagen was heb ik mijn Nederlandse simonly simkaart moeten vervangen voor een nieuw Nederlands prepaid simkaart,omdat ik tijdens mijn verblijf niet onnodig te veel wil betalen. Wel heb ik mijn oude simonly nummer overgezet naar mijn nieuwe prepaid simkaart. Nu moet ik via DUO inloggen met sms controle, maar ontvang ik geen sms. Voor de zekerheid heb ik met beide simkaarten geprobeerd de sms te ontvangen. Toen ik in het land aankwam heb ik met mijn simonly simkaart wel een sms ontvangen van Simyo. Waarom krijg ik geen berichten binnen via mijn prepaid simkaart? Is er misschien een instelling die ik over het hoofd heb gezien?
icon

Beste antwoord door Caspar 22 September 2016, 10:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi ElinedeJong,

Welkom op 't forum.

Slim van je om je Sim Only om te zetten in een Prepaid kaart omdat je in het buitenland verblijft. Vervelend dat je geen sms kan ontvangen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je de optie voor het 'bellen in/naar het buitenland' uit hebt staan. Deze optie zul je moeten aanzetten en dan kun je weer sms'jes ontvangen :D

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer