Goedenavond,
Ik probeer een nieuwe simkaart te bestellen echter krijg ik de melding : he hier gaat iets mis.
Is er op dit moment een storing of iets?
Mvg
Sandra
Bladzijde 1 / 1
Cookies en geschiedenis wissen of een andere browser gebruiken..
Hallo Raytje, Dankjewel voor de tip. Via internet explorer deed hij het inderdaad wel.
Hoi Sandrakever,
Welkom op het Simyo Forum.
Heel fijn dat je ons nog even laat weten dat het probleem opgelost is voor je 🙂 Het is natuurlijk niet handig dat je niet direct een vervangende simkaart kon bestellen. Ik ben dan ook blij dat het makkelijk opgelost is voor je door een andere browser te gebruiken 🙂 Binnen 3 werkdagen zal de simkaart bij je geleverd worden.
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Raytje bedankt voor je uitleg en hulp :D
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Heel fijn dat je ons nog even laat weten dat het probleem opgelost is voor je 🙂 Het is natuurlijk niet handig dat je niet direct een vervangende simkaart kon bestellen. Ik ben dan ook blij dat het makkelijk opgelost is voor je door een andere browser te gebruiken 🙂 Binnen 3 werkdagen zal de simkaart bij je geleverd worden.
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Raytje bedankt voor je uitleg en hulp :D
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.