.

Beantwoord

Waarom kan ik geen nieuwe simkaart bestellen?

  • 27 September 2016
  • 10 reacties
  • 189 Bekeken

Ik wil graag een nieuwe simkaart aanvragen. Ik zie op Mijn Simyo echter alleen de optie ‘Activeer je vervangende simkaart’.
Hoe kan ik toch een nieuwe simkaart aanvragen?
Dank voor jullie reactie.
Michiel
icon

Beste antwoord door Angela 28 September 2016, 15:48

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
...... alleen de optie ‘Activeer je vervangende simkaart’. ....

Dit zou kunnen betekenen dat je al eens eerder een vervangende simkaart hebt aangevraagd die je nooit hebt geactiveerd.
Ja dat klopt. Alleen is dit ook geen 3-in-1 simkaart. En ik heb een nano-sim nodig
Reputatie 7
Nou ja, dat is in ieder geval de reden dat je (nog) geen nieuwe vervangende simkaart kunt aanvragen....

Als je eerst de laatst ontvangen vervangende simkaart activeert, dan kun je daarna weer een nieuwe vervangende simkaart aanvragen.

Echter, wanneer had je je laatste vervangende simkaart aangevraagd? Want al enige langere tijd stuurt Simyo standaard 3-in-1 kaarten op.
Hi RicoK, dank voor je reacties. Net nog eens in de rommellade gekeken. De vervangende sim die ik ooit heb aangevraagd blijkt wel een 3-in-1 sim te zijn. Alleen is het sim-kaartje zelf spoorloos (en dus nooit geactiveerd). Nou staat er natuurlijk wel een nummer op het deel waar ik het sim-kaartje heb uitgedrukt. Maar als ik dat activeer zonder de simkaart zelf weet ik niet wat er gebeurt. Als dat al kan, kan er daarna natuurlijk niet gebeld worden. En dat is natuurlijk ook niet de bedoeling 🙂
Reputatie 7
Ik begrijp het probleem. Inderdaad als je het nummer activeert dat op het achter gebleven deel staat dan kun je niet meer bellen, omdat je de simkaart niet hebt. Als je je telefoon dus echt niet kan missen een paar dagen dan is dat geen optie.

Je zult even moeten wachten tot een moderator dit oppakt. Dat zal morgenochtend zijn denk ik. Je kunt ook natuurlijk de Klantenservice bellen morgenochtend en dit voorleggen dan zal dit goed komen.
RicoK, thnx again. Ik wacht hun reactie even af.
Reputatie 7
Graag gedaan. Veel succes.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rigtermi,

Welkom op het Simyo Forum.

Ach, wat lastig dat je geen simkaart kunt bestellen! De reden die RicoK geeft is inderdaad kloppend. Als jij ooit een simkaart hebt besteld en deze niet hebt geactiveerd, kun je geen nieuwe simkaart bestellen. Gelukkig kan ik dit omzeilen vanuit onze systemen 🙂 Bij deze heb ik dan ook direct een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Binnen 3 werkdagen valt hij bij je op de mat..

De kosten voor een nieuwe simkaart zijn € 5,-. Deze zullen op je factuur berekend worden.

Verder zie ik dat je op dit moment gebruik maakt van een verouderde bundel van 300 minuten. Je kunt eventueel een stuk voordelige uit zijn als je jouw contract met 1 jaar verlengd. Dit scheelt je € 2,- per maand. Als je dit wilt, kan ik je vrijblijvend een e-mail sturen met daarin alle informatie en direct de mogelijkheid om te verlengen. Laat je weten of je dit wilt?

@RicoK, bedankt voor je uitleg! Je had het bij het juiste eind :)

Groetjes,
Angela
Hi Angela, dank voor je reactie en het toesturen van de nieuwe simkaart. Het nieuwe aanbod had ik inderdaad ook al via de app gezien, maar nog niet de tijd genomen mee er in te verdiepen;)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rigtermi,

Graag gedaan!

Goed dat je het aanbod al wel gezien had 🙂 Neem gerust je tijd om dit door te nemen, het loopt voorlopig niet weg. Als je hierbij hulp nodig hebt of meer informatie, laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Angela

Reageer