Skip to main content
Vraag

Waarom kan ik de eSIM niet activeren op mijn nieuwe mobiel?

  • October 7, 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Hallo, 

 

Ik wil mijn eSIM activeren in mijn nieuwe mobiel. Echter, vanuit de app werkt het niet meer (staat op actief). 

Kan iemand mij helpen aan de code die ik per sms zou moeten ontvangen? Dank! 

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • October 7, 2022

Hoi @BryanvanRijn,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de eSIM niet geïnstalleerd krijgt op je nieuwe mobiel! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik deze code graag per e-mail naar je op.

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • October 7, 2022

@Amy Done! Thanks! :)