Skip to main content
heb net via de post een simyo prepaid simkaart ontvangen en in het toestel Nokia 82 gedaan. Krijg nu enkel de melding "alleen noodoproepen" te lezen. Weer aan en uitgezet en simkaart eruit en natuurlijk er weer in en de melding blijft. Daar heb ik toch niet betaald? graag reactie wat ik evt. nog zou kunnen doen. Terug sturen en geld terug?
Hoi shuttlesport,



Welkom op het Simyo forum,



Heb je de simkaart al geactiveerd? Als het goed is heb je daar instructies voor gekregen.
Hoi shuttlesport,



Welkom op het Simyo Forum en welkom bij Simyo :)



Wat jammer dat je niet direct bereik hebt met je nieuwe pakket. Dat is niet de bedoeling en inderdaad niet waar je voor hebt betaald.



Ondertussen heb je contact gehad met mijn collega's via de e-mail en telefoon. Hier zijn een aantal andere vragen van je beantwoord. In het systeem vind ik ondertussen ook 2 gesprekken terug nadat je dit topic hebt aangemaakt. Omdat ik er niet direct vanuit wil gaan dat het probleem is opgelost, hoor ik dat graag van jou.



Kun je ons laten weten of alles nu naar behoren werkt? Bedankt alvast.



@Franswon, bedankt voor je hulp! In dit geval ging het om een Prepaid simkaart die al geactiveerd was :)



Groetjes,

Angela
hoi Angela, alles werkt nu naar behoren nadat ik met een medewerkster e.e.a. had doorgenomen. Hartelijk dank daarvoor. Mvg. Bram
Hoi Shuttlesport,



Dat is goed nieuws! Fijn dat je nog even hebt laten weten dat alles werkt 🙂 Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer